Hoeveel en hoelang bloed na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Junirose, 30 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Hey allemaal,

    Vanmorgen begon het bloeden en het is zeker dat het een miskraam is. Ik was 6 weken in verwachting.

    Hoelang duurde het bloeden en hoe heftig was het bij jullie? (degene die ook een miskraam hebben gehad natuurlijk).

    Ik kan niet wachten tot alles uit mijn lichaam is en we gewoon verder kunnen..

    Liefs Kristel
     
  2. MamaSelina

    MamaSelina Bekend lid

    19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ik begon dinsdag te bloeden
    Woensdag echo dat het over was
    En toen tot en met maandag ..bleek niet schoon toen kreeg ik pillen toen kwam er heel veel bloed met stolsels dat is afgelopen maandag tot en met dinsdag geweest nu is het vrijdag en bloed ik nog zoals een menstruatie alleen dan nog veel rood. Aankomende dinsdag 2 weken aan het bloeden en 13 mei echo om te kijken of ik nu geheel schoon ben.

    Moet zeggen dat mijn testen niet afliepen bleek dus nog placenta te zitten en sinds gisteren lopen denk testen terug dus ik denk dat het nu wel schoon is.


    Sterkte.
     
  3. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Ik heb dinsdag en woensdag cytotec gebruikt om mijn miskraam op te wekken. Net na het inbrengen was het bloedverlies heel heftig, maar de bloeding is met medicatie volgens mij sowieso heftiger dan een natuurlijk verloop.

    De dagen daarna was het bloedverlies vergelijkbaar met een heftige menstruatie zoals ik die gewend ben (ongeveer ieder uur maandverband verschonen).
    Vandaag een echo gehad en de baarmoeder was al redelijk rustig. Ik verlies nu nog rood bloed met wat bruin, vergelijkbaar met een bloeding in het midden van mijn menstruatie (om de 2-3 uur verschonen). Mijn verloskundige zei dat het nu steeds meer bruinverlies zal worden en dat het over een paar dagen waarschijnlijk over zal zijn.

    Ik snap je ongeduld en herken dat. Nu ik vandaag gehoord heb dat ik waarschijnlijk geen curretage hoef en dat mijn lijf na het inbrengen van de medicatie de boel zelf opgeruimd heeft ben ik enorm opgelucht. Het was een emotionele week en het is fijn als je lijf dan weer als vanouds voelt zodat je weer verder kunt.

    Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk snel een goede zwangerschap in het vooruitzicht!
     
  4. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Hoi Nena,

    Inmiddels bloed ik al een dag of 3 niet meer gelukkig! Ook voel ik geen gekke dingen meer. Donderdag de echo om te kijken hoe alles er uit ziet nu.
     
  5. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Oh wat fijn! Hopelijk is ook bij jou alles goed. Hoe ben je er verder onder?
     
  6. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Gelukkig doet het me niet zo heel erg veel... terwijl ik dit eigenlijk wel had verwacht. Misschien ligt dat aan dat we pas net bezig zijn met proberen... Ik heb nu zoiets van helaas, volgende keer beter.
    Zie het ook niet als een kindje gelukkig..
     
  7. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    En jij? Het lijkt me ook al anders als je curatage enzo hebt gehad... ben blij dat het bij mij op de natuurlijke wijze is gegaan
     
  8. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Tja bij mij was het een missed abortion en ik ben er aardig van geschrokken. We zijn ook al wat langer bezig en ik heb een heel vervelende tijd gehad medisch gezien een paar maanden terug. Ik had gehoopt dat deze zwangerschap goed zou verlopen, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Toch heb ik goede hoop dat het binnenkort gaat lukken, ik probeer positief te blijven.

    Fijn dat je het zo rationeel kunt bekijken en er weinig last van hebt.
     
  9. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Ik zie dat jij ook al 9 weken was... dan zou ik ook niet weten hoe ik mezelf gevoeld had hoor... snap het heel goed..

    Ik denk als het de komende maanden niet gaat lukken dat ik mezelf dan wel anders ga voelen over deze miskraam...

    Maaar inderdaad! We blijven positief en hopen dat het inderdaad waar is dat je sneller zwanger word na een miskraam...
     
  10. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.623
    3.002
    113
    Vrouw
    Ik weet niet meer precies hoelang, het is al even geleden. Maar ik bloedde wel echt heel heftig en lang!

    Uiteindelijk ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ik teveel bloed had verloren al die dagen bij elkaar. (Het kwam maar niet los, maar het is wel vanzelf goedgekomen!)

    De dag van het zh bezoek kwam het vruchtje eruit, en begon het te minderen gelukkig.

    Wat ik hier mee wil zeggen is dat het enorm heftig was, maar mijn lichaam er toch voor had gezorgd dat het uiteindelijk vanzelf goed kwam.

    Heel veel sterkte meid. :(
     
  11. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Ik heb in februari een MA gehad bij bijna 11 weken, maar het hartje is gestopt met 8.3 ongeveer. Ik heb tijdens de miskraam (opgewekt met pillen) eventjes hevig gebloed, maar daarna nog maar een beetje, waar een inlegkruisje voldoende voor was. Dit hield alleen wel 3 1/2 week aan. Toen het gestopt was, werd ik anderhalve week later ongesteld.

    Bij mijn eerste controle echo, na 2 weken zat er nog te veel bloed en slijmvlies (geen rest) en dit paste bij het nog steeds bloeden. 4 weken later, na de menstruatie zag mijn baarmoeder er weer perfect uit volgens de gynaecologe.
     
  12. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Ik heb veel bloed verloren na de tweede gift misoprostol. Bloed laten prikken en ook lichte bloedarmoede nu.
    Wel positief was de echo die ik toch tussendoor heb laten maken: vruchtje was weg en er was nog wat bloed te zien, maar dit zou over een paar dagen over moeten zijn. Ben erg opgelucht dat het gelukt is met de medicatie.
     

Deel Deze Pagina