Hoeveel flesvoeding bij combi?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Druif, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hallo dames,

    mijn kolfvoorraad is uitgeput. Daarom wil ik de kleine deze week voor een keertje een flesvoeding meegeven naar het kinderdagverblijf.

    Volgens de verpakking zou ik een fles van 200 cc moeten maken. Maar loopt mijn borstvoeding dan niet terug? Zou ik niet een kleinere fles moeten maken als ik de andere voedingen gewoon zelf wil blijven geven?

    Iemand ervaring?
     
  2. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kun je niet gewoon gaan kolven dan?
     
  3. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Tuurlijk ga ik gewoon kolven, maar ik heb niet meer genoeg om mee te geven!
     
  4. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar je kunt toch vers gekolfde melk geven? Of snap ik het probleem nu gewoon niet. :)
     
  5. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ik heb geen versgekolfde melk, want vandaag is geen werkdag. Ik heb gewoon echt te weinig om morgen mee te geven. Neem van mij aan dat ik elke andere oplossing liever heb dan flesvoeding meegegeven, maar dat zit er gewoon niet in.

    Dus: weet iemand hoeveel ik in een incidenteen flesvoedinkje stop om mijn bv niet achteruit te laten lopen?
     
  6. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ah ok, nu is het duidelijk.

    Ik neem aan dat je op t moment van de voeding wel zal kolven? Dus dan lijkt het dat het niets met je productie doet.
    Hoeveel drinkt je kindje normaal? Zou het gewoon bij die hoeveelheid houden.
     
  7. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Als je op het moment dat je de borst zou geven gewoon kolft dan is het geen probleem. Dan gaat je productie niet achteruit. Heb ik ook wel eens gedaan..
     
  8. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dat ben ik inderdaad van plan. Ik dacht alleen dat fv zwaarder verteerbaar is en dat mijn kleine bij de volgende voeding daardoor misschien minder drinkt?

    Dus jij volgde gewoon de verpakking?
     
  9. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bij mij komt ze daarna gewoon weer na 3 uur. Soms zelfs eerder;)
    En ze slaapt er ook niet op door (heb ik ook wel eens geprobeerd)

    Maar ik volg gewoon de verpakking en geef dat. Ze stopt bij mij altijd wanneer ze genoeg heeft en als ze het helemaal op heeft dan kan er altijd nog meer worden gemaakt toch?;)
     

Deel Deze Pagina