hier elke dag een schone vaatdoek. thee en handdoek in de keuken om de dag een schone. handdoeken gebruik ik bij douchen/wassen 2x. daarna gaat hij bij volgende douchebeurt op de grond. ik heb 1 handdoekenwas per week.
handdoek in de keuken wordt om de dag gewisseld. theedoek gebruiken we amper dus zeg 1x per week. vaatdoeken gebruik ik ook niet. handdoeken voor te douchen worden 2x gebruikt en dan in de was. en we douchen niet iedere dag dus heel veel was hebben we er niet van.
de doeken in de keuken wekelijks, en de handdoekjes in het toilet en badkamer ook wekelijks. De badhanddoeken van mezelf gebruik ik 3 dagen, mijn man pakt dagelijks een schone (die zweet erg veel). De badcape van dochter doe ik ook 3 keer mee en hydrofielen 2 dagen. Vaatdoeken en washandenngaan wel dagelijks de was in.
Oke oke maar 1 keer per week?? Hier elke dag een schone handdoek in de keuken, meestal 2 theedoeken en 2 vaatdoekjes. Maar ik heb hier een paar dagen in de week wat meer kinderen over de vloer, dat scheelt ook denk ik??
Ik was per week: - 1 handdoek en theedoek uit de keuken - 2 handdoeken van bij het toilet (1 per toilet) - 4 handdoeken van het douchen (1 pp) - 7 vaatdoekjes (1 per dag) - hele stapel microvezel doekjes, daarmee poetsen de werksters het hele huis één keer per week En misschien nog iets extra, als ik iets al eerder vies vond. Dit is alles bij elkaar lang geen wasmachine vol.
Vaatdoek, handdoekje van toilet en theedoek gaan elke dag in de was. Handdoek in de keuken om de dag. En handdoeken van de badkamer ook elke dag, maar moet eerlijk zeggen, dat vooral omdat we hier allebei -open-huidklachten hebben.
+1 En ... serieus ... iedere dag een wasmachine vol handdoeken? Sjonge ... over verspilling gesproken
Heb n aparte keukenspullenwas, aparte poetsdoekenwas en aparte handdoekenwas. Pak elke dag van alles n nieuwe, vaatdoekjes meerdere keren per dag en poetsdoekjes uiteraard ook. Keukendoeken en poetsdoeken was ik 1x per week, handdoekenwas heb ik 2x per week.... Maar ik was sowieso denk ik veel / vaak, heb elke dag minstens 2 machines en in het weekend draait dat ding overuren....
Wij gebruiken onze handdoek tegenwoordig 2 dagen. Handdoek en theedoek hangen er vaak 1 week en vaatdoek gebruik ik niet (wegwerpdoekjes)
Voor te douche iedere dag een schone dat zijn 2x badhanddoek, dochter gaat om de dag. Theedoek iedere dag een schone want ik doe er mee afdrogen en daarna de tegels mee. Handdoek hangt er 2 dagen en vaatdoek hebben we niet
Vaatdoekje wissel ik elke dag, of als ik een 'grote' schoonmaak houdt dan 2 keer. Theedoeken ligt eraan of ik de vaatwasser gebruik of gewoon met de hand afwas. De hydrofiele doeken van mijn dochtertje per week ongeveer 5 a max. 10?? en de handdoeken in de badkamer (heb er altijd 3 hangen) wissel ik 2 keer per week. Als ik een uitgebreide douche neem (hihi) dan wissel ik ze ook. Maar in de zomer gebruik ik natuurlijk veeeel meer handdoeken, dan is het wel elke dag 1 wasmachine vol. In de winter wat minder.
Ik vraag me echt serieus af waarom iemand wil weten hoeveel vaatdoeken een ander per dag gebruikt Serieus: waarom?