hoeveel hand/ thee doeken gebruiken jullie per dag?

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, Apr 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier ook zo, en handdoek van de toilet en badkamer of van het douchen elke dag een schone.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,737
    7,505
    113
    Female
    hier elke dag een schone vaatdoek. thee en handdoek in de keuken om de dag een schone.
    handdoeken gebruik ik bij douchen/wassen 2x. daarna gaat hij bij volgende douchebeurt op de grond.
    ik heb 1 handdoekenwas per week.

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    handdoek in de keuken wordt om de dag gewisseld. theedoek gebruiken we amper dus zeg 1x per week. vaatdoeken gebruik ik ook niet.
    handdoeken voor te douchen worden 2x gebruikt en dan in de was. en we douchen niet iedere dag dus heel veel was hebben we er niet van.

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    de doeken in de keuken wekelijks, en de handdoekjes in het toilet en badkamer ook wekelijks. De badhanddoeken van mezelf gebruik ik 3 dagen, mijn man pakt dagelijks een schone (die zweet erg veel). De badcape van dochter doe ik ook 3 keer mee en hydrofielen 2 dagen.
    Vaatdoeken en washandenngaan wel dagelijks de was in.

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke oke maar 1 keer per week??

Hier elke dag een schone handdoek in de keuken, meestal 2 theedoeken en 2 vaatdoekjes.;)

Maar ik heb hier een paar dagen in de week wat meer kinderen over de vloer, dat scheelt ook denk ik??:)

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik was per week:
    - 1 handdoek en theedoek uit de keuken
    - 2 handdoeken van bij het toilet (1 per toilet)
    - 4 handdoeken van het douchen (1 pp)
    - 7 vaatdoekjes (1 per dag)
    - hele stapel microvezel doekjes, daarmee poetsen de werksters het hele huis één keer per week
    En misschien nog iets extra, als ik iets al eerder vies vond.
    Dit is alles bij elkaar lang geen wasmachine vol.

7. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    Dit kon ik wel geschreven hebben. :D

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vaatdoek, handdoekje van toilet en theedoek gaan elke dag in de was.
    Handdoek in de keuken om de dag.
    En handdoeken van de badkamer ook elke dag, maar moet eerlijk zeggen, dat vooral omdat we hier allebei -open-huidklachten hebben.

9. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    +1

En ... serieus ... iedere dag een wasmachine vol handdoeken? Sjonge ... over verspilling gesproken :(

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Heb n aparte keukenspullenwas, aparte poetsdoekenwas en aparte handdoekenwas. Pak elke dag van alles n nieuwe, vaatdoekjes meerdere keren per dag en poetsdoekjes uiteraard ook. Keukendoeken en poetsdoeken was ik 1x per week, handdoekenwas heb ik 2x per week....
    Maar ik was sowieso denk ik veel / vaak, heb elke dag minstens 2 machines en in het weekend draait dat ding overuren....

11. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Wij gebruiken onze handdoek tegenwoordig 2 dagen.
    Handdoek en theedoek hangen er vaak 1 week en vaatdoek gebruik ik niet (wegwerpdoekjes)

12. dat hou ik allemaal niet bij hoor...pfff wat een gedoe

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier ook anders kan ik blijven wassen. We douchen elke dag en zijn met z'n vijven

14. A2CA

A2CA Niet meer actief

Voor te douche iedere dag een schone dat zijn 2x badhanddoek, dochter gaat om de dag.
    Theedoek iedere dag een schone want ik doe er mee afdrogen en daarna de tegels mee. Handdoek hangt er 2 dagen en vaatdoek hebben we niet

15. A2CA

A2CA Niet meer actief

Misschien ook nog een leuke; hoevaak gebruiken jullie je washandje?:D

16. Bri

Bri Niet meer actief

Ik gebruik geen washandje. :D

17. p1982

p1982 Niet meer actief

nooit een washandje

18. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Vaatdoekje wissel ik elke dag, of als ik een 'grote' schoonmaak houdt dan 2 keer. Theedoeken ligt eraan of ik de vaatwasser gebruik of gewoon met de hand afwas.
    De hydrofiele doeken van mijn dochtertje per week ongeveer 5 a max. 10?? en de handdoeken in de badkamer (heb er altijd 3 hangen) wissel ik 2 keer per week. Als ik een uitgebreide douche neem (hihi) dan wissel ik ze ook.

Maar in de zomer gebruik ik natuurlijk veeeel meer handdoeken, dan is het wel elke dag 1 wasmachine vol. In de winter wat minder.

19. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Iedere dag een nieuw setje en ik was wekelijks, dus op maandag ligt alles weer schoon in de kast.

20. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Ik vraag me echt serieus af waarom iemand wil weten hoeveel vaatdoeken een ander per dag gebruikt :(:$

Serieus: waarom?

Share This Page