hoeveel kleertjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door stampertje, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    De reden dat ik pyjamatjes bij ze aan heb gedaan is omdat ze niet alleen zachte kleertjes aan hadden maar ook (dunne en vrij zachte) spijkerbroekjes en snachts lijkt me dan iets super zachts toch lekkerder.

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ook met van elke maat 10 pakjes moet je met een beetje pech flink wassen hoor. Hier waren ze beide de eerste dagen flink misselijk en kon ze 3x per dag omkleden. Wasmachien en droger aanzetten kunnen man en kraamhulp ook nog wel.

Hier ongeveer 10 setjes maat 50, en 5 maat 56. De rest van de kleding ligt nog niet in de kast. Hier hebben ze beide zeker eerste 6 weken maat 50 aangehad dus daar reken ik nu ook weer ong op. Verder ong 10 paar sokjes, 5 mutsjes, 2 wikkeldoeken

3. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    Op de lijst die ik van de kraamzorg heb gekregen staat dat ik setjes van maat 56 of 62 moet kopen. Ik heb alleen sommige rompertjes in maat 50/56, maar broekjes en shirts niet hoor. en ik zie enorme hoeveelheden bij sommige staan. Terwijl op mijn lijst 4 tot 6 setjes staat.

4. misa

misa Niet meer actief

Ik heb zo'n 7/8 setjes in 56 gekocht (en een broekje in maat 50 gekregen). Dat vind ik oke!
    In 62 heb ik nu zo'n 3 setjes, daar laat ik het voorlopig bij: je weet nooi wat je allemaal nog krijgt en anders ga ik dan wel weer shoppen!

5. fafje

fafje Niet meer actief

Bekijk bijlage 99018

achterste rij vlnr:
    -rompers korte mouw 50/56 (waarschijnlijk ga ik deze niet gebruiken, reserve )
    -stapel met boxpakjes, pakjes, lange mouw truitjes en tshirtjes maat 50+56
    -stapel div rompers maat 62

voorste rij vlnr:

-rompers lange mouw mt 50/56
    -2 stapeltjes rompers korte mouw+geen mouw mt 50.56
    -broekjes mt 50/56

heb in andere kast nog wat blousjes en vestjes maat 50/56 en allerlei kleertjes in mt 62/68

Deel Deze Pagina