Zou dan inderdaad de melk 's nachts afbouwen en evt gaan mengen met wat water (op een gegeven moment meer water dan melk), dan wordt het dunner en heeft ie er misschien op een gegeven moment ook geen zin meer in... Van de andere kant zou je zeggen: als hij dorst heeft neemt hij ook genoegen met water?? Het is even doorzetten denk ik, want hij is er zo aan gewend om die fles melk 's nachts te krijgen... Dan helaas maar even wat minder slaap, maar denk dat je er zo wel het snelst vanaf bent! Succes...
Hij drinkt een volledige fles (250 ml) water in 1x leeg (s'nachts dan), en volgens mij als ik nog een fles geef ook nog, maar hij vertikt t om te slapen. Ga nu dus ook beginnen met afbouwen. Eerst een fles water en dan kijken of ie wil slapen, is dat niet dan steeds minder melk erachteraan. Hij kreeg eerst een volle fles melk, vannacht nog maar 100 ml en dat was ook prima. Dus denk dat ik om de 2 dagen steeds 10 ml minder, kijken hoe dat gaat.
Oh oke, ik dacht dat hij dat water dan ook niet accepteerde... Lijkt me goed om dan iedere nacht wat minder te geven!