hoeveel slaapt jou kindjes per etmaal?(2-3 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik vroeg me af hoe veel uren jullie kleintjes slapen per etmaal, en hoe verdeeld je kleintje dat? Een paar slaapjes van uren achtereen of meerdere korte slaapjes.

kus miek

2. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Verschilt.
    Mijn kindje is 4 maanden en is soms s ochtends 3 uurtjes onder zeil en s middags 2 en daartussen kleine slaapjes van max een uur.
    Maar soms een uur slapen en een uur wakker en zo door.
    Vandaag is ze vreselijk onrustig en heeft ze zowat de hele dag niet geslapen...

3. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    In de ochtend moet ik echt de wekker zetten want meneertje slaapt gewoon lekker door!! Dus ik maak hem tussen 7 en 8 uur wakker voor zijn eerste voeding. Daarna ff knuffellen. Dan is hij vaak zo moe dat hij nog terug gaat slapen en meestal tot ongeveer een half uur voor zijn 2de voeding. Tot aan de 3de voeding slaapt hij niet heel veel meer. Meestal maar een klein uurtje. Na de 3de voeding is hij vaak nog ff wakker en gaat dan weer slapen tot kort voor zijn laatste voeding van 21 uur ongeveer. Dat is een fles met 2 eetlepels rijstebloem dus dat is best zwaar werk voor hem om leeg te krijgen. Na helemaal voldaan en uitgeput te zijn is het nog ff knuffelen met papa en mama en dan naar bedje tot de volgende ochtend weer.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem komt om 6.30 voor de eerste fles daarna slaapt ie tot 9.00/9.30 daarna weer een flesje en lekker knuffelen of spelen in de box tot dat ie gaapt. Daarna slaapt ie meestal 1 uurtje. Na de fles van 13.00 is het weer spelen enz tot dat ie gaapt en dan slaapt ie wel iets van 2 uur. Na de fles van 16.00 weer spelen enz of lekker wandelen en meestal slaapt ie dan niet meer. Of een haze slaapje in de wagen. Om 21.00 gaat ie naar bed en slaapt ie tot half 7

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.660
    9.219
    113
    Gelderland
    J. slaapt meestal tussen de voedingen 2 uurtjes. Hij krijgt zijn voedingen om de 3,5 uur en is dan ongeveer 1,5 wakker waarin hij zijn flesje krijgt en lekker kunt spelen/knuffelen.
    Hij slaapt zo'n 17 a 18 uur per dag.

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hier nogal verschillend. Het enige waar hij zich wel elke dag aan houdt, is de avondvoeding. Hij komt altijd rond 21u en gaat dan tussen 21u30 en 22u naar bed. Tussen 4 en 6u wordt hij dan wakker voor een nachtvoeding en slaapt dan weer verder tot 9u-9u30. :D Dan is hij meestal 1.5u wakker en slaapt dan een kort slaapje (een klein uurtje). Dan is hij weer +/- 2 uurtjes wakker om dan een lange slaap te doen. Dus vanaf 13u - 13u30 tot +/- 16u. Dan is hij meestal de ganse avond wakker met uitzondering van een hazeslaapje van amper een uurtje.

's Avonds is hij dus wel erg lang wakker maar hij is altijd vrolijk en groeit énorm goed dus...

Deel Deze Pagina