Hoeveel uur slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yvon, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon

    Yvon Actief lid

    25 okt 2006
    319
    0
    0
    Hoeveel uur slapen jullie kleintjes per dag? Ik heb het idee dat mijn dochter weinig slaapt. Ik denk dat ze gemiddeld iets van 11 uur per 24 uur slaapt. Ze is nu 4 maanden. Is dit echt weinig of is dit normaal?
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ik zou het je niet durven zeggen. De ene baby is wakkerder dan de ander. Ik heb een kleine meid, dat als ik haar niet wakker maak, nu nog ligt te pitten :)
    Zij slaapt heel veel, en om de 4 / 5 uur een voeding. En 4 voedingen op een dag. Hoe slaapt jouw kleintje 's nachts?
     
  3. Yvon

    Yvon Actief lid

    25 okt 2006
    319
    0
    0
    Als ze 's nachts goed slaapt is dat 2x 4 uur, met daar tussendoor een voeding. Ik voed nog gemiddeld 8 keer per dag (borstvoeding).
     
  4. missyb

    missyb Niet meer actief

    Benthe Lydia slaapt ongeveer 18 uren per dag.
    mischien zou je haar na de laatste voeding een uur later weer op bed kunnen leggen.
    Benthe was ook aan het einde van de middag wat wakkerder maar we legden haar gewoon in bed en viel ze wel in slaap.
     
  5. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Doen wij ook hier. Echt een vast ritueel. Flesje, knuffelen, in de box en dan naar bed. (behalve de laatste fles. dan gelijk naar bed, maar dan is ze ook moe)
    Maar het resultaat is wel dat ik haar gewoon op bed kan leggen en ze geeft geen kik. Als ze nog niet moe is, ligt ze nog een beetje te spelen en dan valt ze vanzelf weer in slaap. Ideaal :D
     
  6. inkie

    inkie Actief lid

    16 mei 2006
    118
    0
    0
    Ook ons meisje is nooit een grote slaapster geweest, er waren tijden dat ze de 11 uur niet eens haalden. Maar gemiddeld zaten we daar ook wel op.
    Nu ze het kruipen/lopen rond de tafel heeft ontdekt slaapt ze echt stukken meer, nu soms wel 16 uur per dag.

    Inkie
     
  7. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn meisje slaapt ook niet veel overdag.
    Met 8 weken sliep ze al door en werd dan pas tussen half 7 en 8 wakker. dit is nog steeds het geval.
    Overdag is het een drama.....ze is wel moe, maar wil er niet aan toe geven. Leg je haar in bed huilt ze zich helemaal overstuur ja dan toch er maar uithalen en dan bijn een half uur nasnikken.
    Ik vind dat wel moeilijk hoor. Ze is geen grote slaper dat weet ik al wel, maar het slapen gaan is nog lastig.
     
  8. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mijn zoon sliep de eerste weken 22u en langzaam aan zit hij nu op 16 tot 18u bij 5 maand. Een echte slaapkop dus. Mn dochter was ook veel wakker die zat op hooguit 12u per 24u
     

Deel Deze Pagina