hoeveel voeding baby 4 week? en slaap problemen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Chantal00, 24 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal00

    Chantal00 Lid

    24 sep 2017
    14
    0
    1
    Vrouw
    hoi hoi!

    we hebben een lieve baby meid van 4 week oud.. ze is 2 week te vroeg geboren en weegt rond de 4100 gram.. een schatting want ze is afgelopen maandag gewogen.

    wat is het beste qua voeding te geven?
    6 of 5 x daags?
    ze krijgt nu 6 x 135 cc maar heeft naar dezse fles nog honger.. ze krijgt nutrilon forte en hebben een dr Brown fles doet 20 min over 135 cc
    kan ik al een soort schema aanhjouden is of dat te vroeg?

    snachts slapen in haar eigen bedje is erg moeizaam waardoor in vaak beneden op de bank lig omdat men vriend moet werken smorgens.. als ze naar de fles van half 11 slaapt leggen we haar in haar eigen bedje vaak word ze naar 5 min al wakker.. we bakeren haar trouwens ook in dit ivm ze erg onrustig slaapt.
    als ze huilt pak ik haar er even uit of probeer ik zachtjes te praten.. Dit alles helpt niet en blijft huilen.. als ik haar eruit pak ik ze stil en als ik haar er weer in leg huilt ze weer.. Dit kan wel 4 uur aanhouden waar door ik het opgeef en op de bank ga liggen met haar waar zei gelijk slaapt.maar ik niet ivm draaien.. smorgens naar de fles rond 7 uur slaapt ze gewoon in haar eigen bedje dus het kan wel..
    heb je tips voor de nachten?
    opbouwen ? of wat anders?

    hoor het graag=)
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Ik zou nog niet overgaan naar vijf voedingen hoor. Daar zitten ze pas na twee maanden op.. misschien wat meer in de fles, naar 145.. kan ook alleen in de avond hoor en de rest 135..

    Heb je al eens geprobeerd een opgewassen t-shirt van jezelf in het bedje te leggen? Of het bedje voor verwarmen?? Het lijkt er op dat ze dag en nacht nog verwisselt. Dat heeft echt tijd nodig. Blijven proberen om in eigen bed te leggen steeds.. is toch wel aan te raden hoor..

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina