hoeveel voedingen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door lieve, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve

    lieve Actief lid

    6 jul 2007
    129
    0
    0
    VZ iG
    in brabant
    hallo,

    mijn zoontje is nou dikke 2 maanden weegt dik 7 pond.
    ik geef het nutrilon forte en hij komt nog om de 3uur.
    soms zelfs om de 2 1/2 uur.
    hij krijgt zo'n 6 voedingen per dag en hij komt 1x sánchts.
    ik geef hem die 6 voedingen 130cc (10cc) erbij voor de ontlasting.
    en sánchts ben ik aan het afbouwen dus hij krijgt nou dan 100cc.
    nou is mijn vraag geef ik hem teveel voeding of moet ik gewoon zo doorgaan.

    groetjes lieve
     
  2. mamatje24

    mamatje24 Fanatiek lid

    10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    nee hoor, is toch hartstikke goed zo, hij zal het wel nodig hebben. tegen de tijd dat hij de flesjes van 120 (130 met extra water) echt leegdrinkt, zou ik de flessen qua hoeveelheid wat gaan verhogen vaak zie je dan dat de tijden ertussen wel wat langer gaan duren en er snel genoeg een fles zal af gaan vallen. hij zit nog zeker niet over die liter heen waarvan ze zeggen dat het eigenlijk max is wat ze mogen hebben per dag incl de nachtvoeding, maar daar zijn ze steeds meer van aan het terugkomen en zolang je er niet met een halve liter bijvoorbeeld overheen gaat is het echt geen ramp als hij eens over die liter voeding heen komt hoor (30 schepjes per dag)

    de ene heeft nou eenmaal meer nodig dan de andere, wel zou je eventueel kunnen proberen hoe de kleine het doet op friso extra.

    het is in principe hetzelfde (het idee ervan) als nutrilon forte, maar mijn ervaring met mijn eigen kinderen, en de kinderen van andere uit mijn omgeving als hier zijn dat heel erg veel kinderen het daar veel beter op doen dan op de nutrilon forte.

    maar goed dat is iets waar ik zelf mee zou beginnen als de kleine echt veelvuldig en veel over die max van een liter heen zou gaan maar dat is bij jou nog steeds niet het geval dus, nee ik zou gewoon zo doorgaan eerlijk gezegd.
    succes
     

Deel Deze Pagina