hoeveel weken babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marleen3, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen3

    marleen3 Actief lid

    27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben benieuwd, vanaf hoeveel weken jullie de babykamer hebben geregeld en klaar is, ik ben zelf op dit moment 25 weken, maar nog niks geregeld, ik kijk wel bijna elke dag op internet welke soort kamer ik wil, maar nog niks geregeld.

    Ik weet niet wanneer ik moet beginnen.
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga de spullen bestellen als ik mijn 20 weken echo heb gehad.
     
  3. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hoi Marleen,

    Wij hebben de babykamer gekocht toen ik 13 weken zwanger was ( 19 mei), en hij is afgelopen vrijdag bezorgd, ben nu 28 weken zwanger. Als ik jou was zou ik niet te lang meer wachten, je zit misschien nog wel met een lange levertijd.

    Groetjes Bloempje
     
  4. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier ook de babykamer al besteld..ook een levertijd van 12 weken...
    dus ik zou ook niet te lang wachten... ;)
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    de meubels had ik vrij vroeg in huis, maar hoop met de babykamer klaar te zijn, binnen nu en 2 weken
    voor mijn 30 ste week dus :)
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik wilde de babykamer voor het grootste gedeelte klaar hebben voor de 28 weken. En idd, op sommige babykamers zit een heel lange levertijd, dus zou het binnenkort wel gaan regelen als ik jou was.
     
  7. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik geloof met 10 weken ofzo. Maar dat komt omdat we het erover hadden en de buurvrouw zei: Wil je ons kamertje niet overnemen.
    Dat hebben we gedaan. Maar we hebben 'm pas opgehaald toen ik 22 weken was hoor.

    De babykmaer is nu klaar al een week of 3 dus toen ik 23 weken zwanger was.
    Dat is best vroeg, maar omdat ik nu 6 weken vakantie had, had ik er de tijd voor. Ik moet volgende week weer gaan werken, en dat vreet energie, dus die 7 weken heb ik er geen puf voor, en daarna ben ik met verlof en dat vond ik wel wat laat.

    Linda
     
  8. San76

    San76 Actief lid

    2 jul 2007
    240
    0
    16
    Hoi!

    Wij hebben hem besteld toen ik 19 weken zwanger was, bij de Babydump Eindhoven. Levertijd zou 4 weken zijn, (kamertje van merk Interbaby, Serano) maar we moesten ivm vakantie 3 weken extra rekenen en idd, heb vorige week telefoontje gehad dat alles binnen is (ben nu 26 weken zwanger) Wat de andere dames hier ook zeggen; soms heb je een lange levertijd en als je hem dan geleverd krijgt en er ontbreekt iets of er is iets beschadigd en dat moet bijbesteld/ vervangen worden, kán het zijn dat je daar ook nog even op moet wachten.....dus zou niet te lang meer wachten:)
    Veel plezier met het uitzoeken ervan!
    x San
     
  9. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb de spullen besteld zo rond 20 wk en met 30 wk werden ze geleverd en 1 wk later stond het klaar. de levetijd staat gemiddeld op 12 wk dus als ik jou was zou ik niet te lang meer wachten met bestellen anders wordt het wel heel krab.
     
  10. augustus

    augustus Niet meer actief

    Ik heb ook nog niks!
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Heb hem met zo'n 20 weken besteld en laten bezorgen in week 31 ofzo.
     
  12. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb de kinderkamer besteld met 12 weken al...Dat was maar goed ook, want pas na 20 weken is die eindelijk gearriveerd...
     
  13. marittt

    marittt Fanatiek lid

    26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik heb ook nog niks...
     
  14. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wij hebben hem na de 20weken echo besteld.
    Hij komt eind september.
     
  15. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ben ermee begonnen toen ik mijn 20wkn echo gehad had. Toen was alleen mijn droomkamer uit de collectie gehaald. Ik heb heel Nederland afgezocht naar die kamer. Gelukkig was ik op tijd begonnen.
     
  16. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Wij hebben de kamer besteld toen ik 20 weken was. Er zou ongeveer 7 weken levertijd op zitten.
    Wij vonden dat wij dan nog mooi optijd klaar konden zijn voor onze beeb.

    Uiteindelijk met alle problemen die er bij kwamen (die je hier kunt terug vinden http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=58317) was onze kamer pas 1 dag voor mijn uitgerekende datum compleet. :( Je moet er ook echt wel gelijk achteraan als er iets niet klopt.

    Omdat wij zwanger zijn geworden na een behandeling durfde ik het zeker niet aan om voor de 13 weken een kamer te bestellen, en voordat je iets leuks gevonden hebt ben je ook weer even verder :rolleyes: .
     
  17. jenm

    jenm Actief lid

    23 jul 2007
    140
    0
    0
    Apeldoorn
    onze babykamer is al bijna klaar alleen de kleine details nog... wij dachten dus ook levertijd van een paar weken hadden ze ook gezegt maar met 2 weken werdt het al geleverd (hadden ze geluk dat ik thuis was). dus het is al bijna klaar wel een beetje vroeg maar ja mijn vriend heeft ook maar 1 dag in het weekend de tijd
     
  18. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bij mijn vorige zwangerschap had ik ales al klaar met 20 weken. Wij kwamen ons kamertje al tegen toen ik 9 weken was, het was toen in de aanbieding dus wij dachten, waarom niet...
    Aan de babykamer zelf hoefden we niet veel te doen, want het behang, vloer en gordijnen waren al precies zoals we het wilden.

    En nu...tsja nu is het al klaar voordat ik nog maar wist dat ik weer zwanger was :)


    meid je heb nog tijd genoeg hoor.
    Al moet je niet een kamertje willen waar een levertijd van 12 weken op zit...
    en zelfs dan red je het waarschijnlijk nog wel...

    veel plezier met uitkiezen van jullie kamertje!
     
  19. Webkim

    Webkim Lid

    21 jun 2007
    18
    0
    0
    Wij hebben -em vorige week besteld, net voor de 15 weken dus, en ik krijg -em naar verwachting half december.
     
  20. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wij willen hem begin oktober bestellen.
    (we hebben hem al wel uitgezocht)
     

Deel Deze Pagina