Hoeveel werken na bevalling?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door mxm, 15 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    ik werk nu als parttimer in de kinderopvang.
    Ik sta sowieso de maandag,dinsdag,donderdag middagen vast op de BSO van 14:30-18:15. Dus dit kan ik behouden.

    Maar ik denk dat als ik aangeef dat ik op deze dagen, hele dagen wil gaan werken dat ze mij dit niet kunnen garanderen, omdat ik een “invaller” ben, met een 0 uren contract. Maar ik kan ook niet zeggen van: “Nou kijk maar wat jullie doen, wel of niet die dagen de hele dag”. Want dan is het de ene week wel, de andere week niet. Dat weet ik nu al wel.. Ik wil gewoon van iets vast uit kunnen gaan.

    Hoe zouden jullie dit doen?

    - Aangeven dat je de maandag dinsdag donderdag de hele dag wilt werken, en hier zeker van wilt zijn dat dit iedere keer gebeurt?

    - Aangeven dat je alleen maar de BSO tijden wilt werken, en misschien later kan kijken of je eventueel meer uren kan gaan werken, als het kind wat ouder is.

    Ik hoor graag jullie adviezen/tips. Vind het best lastig..o_O
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Dit gaat dus om na de bevalling? Ik zou nog even rustig nadenken wat je straks wil doen en hoe je dit wil aanpakken. Je bent pas 9 weken op weg, je hebt nog alle tijd van de wereld. Doodzonde om je er nu al vreselijk druk om te maken ;)
     
    mxm en bozoe vinden dit leuk.
  3. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik vraag ook om advies aangezien ik binnekort het aan ga geven op m’n werk, dan verwacht ik wel dat zij dat vraagt. Moet ik er toch wel over nagedacht hebben toch :thumup:
     
  4. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw