straie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    zie je straie ook al als je zwanger bent of komt dat pas als je
    bevallen bent?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als het aan de onderkant van je buik zit, dan zie je het soms pas als je buik weer in normale verhouding is. maar normaal zie je het dus wel hoor in je zwangerschap. en sommigen krijgen het ook met de bevalling pas. dan komt er met persen kracht op te staan.

3. Niet meer actief

en sommigen krijgen het helemaal niet :D

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    vandaar dus ook deze vraag ik heb het helemaal nogniet kan natuurlijk nog wel
    maar ik dacht dus van dan komt het wel voor de dag als je eenmaal bevallen bent maar dat hoeft dus niet

5. Niet meer actief

ik heb na twee kinderen geen striae op mijn buik gekregen enkel aan de binnekant van mijn bovenbenen!

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik kwam er van de week ineens achter dat ik een paar streepjes heb lopen aan de onderkant van mijn rechterborst. Geen idee hoe lang het daar al zit eigenlijk!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb bij de eerste pas striae in de laatste twee weken. Ik zat er toen ook gelijk helemaal onder :(
    Bij nummer twee heb ik rond de 7e maand striae gekregen.

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Vanaf de zesde maand van mijn zwangerschap kwam mijn buik totally onder te zitten. Echt verschrikkelijk! Zo erg! En na de bevalling zag ik tot overmaat van ramp dat ik ook kleine plekken met striae heb aan de binnen- en buitenkant van mijn dijen en ook aan de zijkanten van mijn onderrug....echt om te janken....

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ook striae, al gekregen toen ik zwanger was van de 1e. Ik had toen zwangerschapsdiabetes en m'n buik groeide zo snel dus daar kreeg ik het door. Eerst vond ik het echt een giga ramp! maar nu heb ik er sch*t aan hoor! ;)

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Is het eigenlijk erfelijk bepaald? Dus als mijn moeder er geen last van had, dat ik het ook niet krijg? Of zegt dat helemaal niks?

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb er in de pubbertijd opgelopen maar die zijn nu wit maar ze krijgen nu paarse uitlopers, ze gaan dus verder.

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Same here.... :cry: :)

13. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb net gezien dat ik het begin te kijgen aan de buitenkant van mijn dijen :(
    Het is niet zo erg(nog niet) maar nu viel het me wel op.
    Op mijn buik heb ik nog niets(heb trouwens nog geen buikje :D )

Ik groei in de breedte dus :)
    Mijn heupen zijn echt duidelijk breder geworden :(

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ze ook al sinds mijn 12e.. en nu zijn ze knalrood!

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Ja klopt, striae is erfelijk bepaald.

16. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik kreeg het in de laatste week van de zwangerschap maar heb het heel licht...

17. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    ja is wel erfelijk bepaald een beetje maar ik ken er ook genoeg waarvan de moeder helemaal onder zat en zij dan niet. Waarom ? ik denk omdat haar moeder met 18 jaar al zwanger was (dus nog niet helemaal uitgegroeid) en zij met 24 jaar dus er is nog hoop mijn moeder zit ook helemaal onder maar ze is helemaal anders gebouwd. Voor dat ik kwam woog ze 49 kilo en was nog geen 1.60 meter groot. Ik ben nu 60 kilo en ben 1.75 meter . Mijn vriendin ook met hetzelfe verhaal als mij en die heeft alleen straie overgehoudenvan de puberteit.
    Dus voor de dames waarvan de moeder onder zit ... er is nog hoop .
    Ik kan zo wel door gaan maar ik kan jullie genoeg vertellen dat het niet altijd erfelijk is. Ik was/ben er ook bang voor en heb veel meiden gevraagd en van de 10 vrouwen waarvan de moeder onder zat hebben er 7 niets !
    liefs kimberly

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mijn moeder heeft dus helemaal niks, ik ben alleen blij dat er voor mij dan ook hoop is :)

19. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mijn moeder heeft ook helemaal geen Straie. Mijn zusje is drie maanden geleden bevallen en die heeft WEL straie... dus of ik dat nou moet geloven dat het erfelijk is?! Ze heeft wel is waar dan geen doolhof van straie op haar buik alleen aan de onderkant een paar streepjes... dit is gebeurd is de laatste week van haar zwangerschap.
    Ik ben al vanaf het begin dik aant smeren... alle "kleine" beetje helpen... al is het alleen maar voor mijn idee want echt helpen zal het toch niet.

20. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    ik had echt een giga buik maar geen striae

Deel Deze Pagina