als het aan de onderkant van je buik zit, dan zie je het soms pas als je buik weer in normale verhouding is. maar normaal zie je het dus wel hoor in je zwangerschap. en sommigen krijgen het ook met de bevalling pas. dan komt er met persen kracht op te staan.
vandaar dus ook deze vraag ik heb het helemaal nogniet kan natuurlijk nog wel maar ik dacht dus van dan komt het wel voor de dag als je eenmaal bevallen bent maar dat hoeft dus niet
ik heb na twee kinderen geen striae op mijn buik gekregen enkel aan de binnekant van mijn bovenbenen!
Ik kwam er van de week ineens achter dat ik een paar streepjes heb lopen aan de onderkant van mijn rechterborst. Geen idee hoe lang het daar al zit eigenlijk!
Ik heb bij de eerste pas striae in de laatste twee weken. Ik zat er toen ook gelijk helemaal onder Bij nummer twee heb ik rond de 7e maand striae gekregen.
Vanaf de zesde maand van mijn zwangerschap kwam mijn buik totally onder te zitten. Echt verschrikkelijk! Zo erg! En na de bevalling zag ik tot overmaat van ramp dat ik ook kleine plekken met striae heb aan de binnen- en buitenkant van mijn dijen en ook aan de zijkanten van mijn onderrug....echt om te janken....
Ik heb ook striae, al gekregen toen ik zwanger was van de 1e. Ik had toen zwangerschapsdiabetes en m'n buik groeide zo snel dus daar kreeg ik het door. Eerst vond ik het echt een giga ramp! maar nu heb ik er sch*t aan hoor!
Is het eigenlijk erfelijk bepaald? Dus als mijn moeder er geen last van had, dat ik het ook niet krijg? Of zegt dat helemaal niks?
ik heb er in de pubbertijd opgelopen maar die zijn nu wit maar ze krijgen nu paarse uitlopers, ze gaan dus verder.
Ik heb net gezien dat ik het begin te kijgen aan de buitenkant van mijn dijen Het is niet zo erg(nog niet) maar nu viel het me wel op. Op mijn buik heb ik nog niets(heb trouwens nog geen buikje ) Ik groei in de breedte dus Mijn heupen zijn echt duidelijk breder geworden
ja is wel erfelijk bepaald een beetje maar ik ken er ook genoeg waarvan de moeder helemaal onder zat en zij dan niet. Waarom ? ik denk omdat haar moeder met 18 jaar al zwanger was (dus nog niet helemaal uitgegroeid) en zij met 24 jaar dus er is nog hoop mijn moeder zit ook helemaal onder maar ze is helemaal anders gebouwd. Voor dat ik kwam woog ze 49 kilo en was nog geen 1.60 meter groot. Ik ben nu 60 kilo en ben 1.75 meter . Mijn vriendin ook met hetzelfe verhaal als mij en die heeft alleen straie overgehoudenvan de puberteit. Dus voor de dames waarvan de moeder onder zit ... er is nog hoop . Ik kan zo wel door gaan maar ik kan jullie genoeg vertellen dat het niet altijd erfelijk is. Ik was/ben er ook bang voor en heb veel meiden gevraagd en van de 10 vrouwen waarvan de moeder onder zat hebben er 7 niets ! liefs kimberly
Mijn moeder heeft ook helemaal geen Straie. Mijn zusje is drie maanden geleden bevallen en die heeft WEL straie... dus of ik dat nou moet geloven dat het erfelijk is?! Ze heeft wel is waar dan geen doolhof van straie op haar buik alleen aan de onderkant een paar streepjes... dit is gebeurd is de laatste week van haar zwangerschap. Ik ben al vanaf het begin dik aant smeren... alle "kleine" beetje helpen... al is het alleen maar voor mijn idee want echt helpen zal het toch niet.