Ik zoek me rot naar sneakers voor mijn meisje. Liefst wil ik een hoog model zoals die puma's die je nu veel ziet of eventueel all stars ofzo. Omdat meisje zelden broeken draagt zou het leuk zijn een model te hebben dat ook stoer staat me teen legging en spijkerrokje. Iemand de gouden tip?
ik dacht ook als eerste aan all stars. Ik wilde ook wat echt meisjesachtigs en heb nu lelli kelly's. En nee, dus niet die vreselijk hakschoentjes met alleen maar bling bling. Gewone hoge gympen met bloemmotief en op de zijkant wat pailletjes. Ze heeft ook bijna alleen maar rokjes aan. Weet je waar het ook heel leuk onderstaat, zo'n hotpants, en dan met een gekleurde legging eronder. o ja de mijne besteld bij shoemixx, maar zag nu dat omoda ze ook had.
Witte Lelli Kelly Veterboot 8057 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl ik zag dat ze nu hele leuke lichpaarsen hadden.
die zijn best leuk, wel beetje druk vind ik. Ik vind die witte met zilvere allstars zo geweldig maar die zijn echt overal uitverkocht :x
En zoiets? (ze zijn er ook in het groen) Scapino.nl - INTERNET ONLY: CANVAS VETERSCHOEN (Artikel 006120901)
ik heb hoge sneakers gekocht voor mijn dochter bij de sneakers. is van adidas en 39.95 euro. maatje 21. ikzelf draag altijd adidas en vindt t een heerlijk merk. zij heeft er goede steun aan en zelf is ze helemaal trots op haar nieuwe schoenen. zoek ff een linkje voor je anders plaats ik wel ff een fototje.
ja leuk zijn die he. lekker meisje maar toch stoer. bij sneakers heb ik ze gehaald inderdaad. ze hadden meerdere keuzes bij ons maar vonden deze t beste bij nikita passen
hier kun je heeeeeeeeeele leuke sneakers bestellen voor kinderen! X-KDS kinderschoenen, de online shop voor stoere jongens en meisjesschoenen.
Maartjev, je bent me net voor, ik wilde dezelfde link plaatsen. Ik heb twee paar dc's voor mijn zoontje gekocht daar en ben er erg tevreden mee! Ik vind deze zo gaaf, maarja ik heb twee jongens... http://mt1.x-kds.nl/inc/img/kinderschoenen/218/00.kinderschoenen.small.jpg http://mt0.x-kds.nl/inc/img/kinderschoenen/212/01.kinderschoenen.pair.jpg
Kwam vandaag langs de Nelson daar hadden ze hoge roze van allstar ook erg gaaf om te zien maat weet ik niet want daar heb ik niet naar gekeken
Lekker late reactie. Ik weet niet of je inmiddels al voor schoentjes geslaagd bent, maar ik kan je anders die site echt aanraden hoor! Ik had de schoentjes heel snel binnen en ben er ecvht super tevreden over. Mijn oudste heeft dc's van x-kds en hij wil geen andere schoenen meer aan.