Hoi Hoi iedereen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door -, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Allo iedereen,

    ik kom me ook even snel voorstellen. Ik ben een belgje van 23 jaar die dolgraag zwanger zou willen worden maar toch nog even moet wachten. En zoals sommige dames hier mss wel zullen weten... Wachten is echt vervelend zeker als je er nog niet aan begonnen bent. Maar 't zit een beetje zo dat m'n vriend nog even wil wachten, ff aan het idee wennen zeg maar. Samen willen we graag twee kindjes maar ik blijf er bij en ook al hoort hij het niet graag... Hij heeft zo van die typische papa angsten!

    Maar ik zelf onderschat het ook niet ze. Maar bij mij is het begonnen met het perongeluk vergeten van de pil. Ik ben namelijk een dromerke en ik durf het soms al wel eens vergeten. :oops: Vroeger had ik een implanon maar daar heb ik véél last mee gehad. Na een jaar is die pas verwijderd. Dan ben ik overgstapt op de pil op snel veilig te zijn en nu vind ik het de moeite niet meer om een nieuw anticonceptiemiddel uit te proberen. ;) Maar ik was dus m'n pil vergeten en opeens overviel me het gevoeel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Uiteindelijk samen met m'n vriend getest maar het bleek negatief. Toen was ik er 21 maar sindsdien is het gevoel van "ik wil een kind" niet meer over gegaan.

    Zo... Heb jullie nog véél meer te vertellen maar ik hoor net dat ik weg moet. Dus tot later in de namiddag waarschijnlijk! :)

    Wie tips moest hebben over "hoe overtuig je je vriend subtiel' die mogen het zeker laten weten! :D :)

    Heb ook zonet het pendelen ontdekt en ik vroeg me af (ik val maar direct met de deur in huis) of er iemand voor me zou willen pendelen?

    Groetjes iedereen!
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hoi, fijn dat je er bent !! Veel plezier hier en hoop dat we 'm snel wat soepeler kunnen maken, je mannetje !!
    Ben zelf ook een Belgje, waar zit jij ergens achter het scherm gekluisterd ?? :D
     
  3. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Welkom.
    Hopelijk wil ook je vriend straks voor een wondertje gaan. Ondertussen veel plezier hier op het forum.
     
  4. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Van harte welkom en heel veel succes met je manneke ;)

    Liefs Angela.
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Welkom erbij!
     
  6. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    welkom, fijn dat je er bent!!
     
  7. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Welkom!

    En subtiel overhalen is erg moeilijk hoor! Het enige wat je kunt doen is zijn tegen-argumenten proberen voor hem te relativeren. Mijn man zei bijvoorbeeld: Wat moet een kindje hier in dit huis, we hebben weinig plek, geen extra kamer enzoverder....
    Ik heb gezegd: Daar vinden we altijd wel een oplossing voor, desnoods maken we de woonkamer iets kleiner door een muur te zetten en daar een babykamer van maken! Hij heeft een klussenbedrijf, dus dat moet niet moeilijk voor hem zijn!

    Dat is volgens mij de enige manier, daarna moet hij er zelf op terugkomen en zeggen dat hij er klaar voor is. Dwingen kan ook niet he? Hoe graag we dat soms ook willen....

    Het kan even duren, maar dan ben je er wel 100% zeker van dat het ook zijn keuze is. (Bij mij heeft het een klein jaartje geduurd)

    Succes ;)

    Marian
     
  8. Niet meer actief

    welkom

    ja overhalen is denk ik moeilijk maar je kunt er altijd over praten waarom hij het echt niet wil
     
  9. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wekom op de site , en heel veel suc6 met overhalen om zwanger te worden ;)
    greetz asjuh
     
  10. Niet meer actief

    Hoi dames hier ben ik weer!

    Tuurlijk mag ik hem niet dwingen doe ik ook niet hoor! En gelukkig heeft hij al laten merken dat hij twee kindjes wil. Maar hij is gewoon bang voor de typische dingen. Ik hoor vaak van vrouwen als ik m'n verhaal vertel dat hun ventje net zo was maar eens het kindje er is ze helemaal veranderen. Dat hoop ik bij mijn ventje dus ook. Ik heb nog tijd hoor maar liefst zou ik wel voor m'n 25ste een kindje hebben of toch tenminste zwanger zijn! Mja m'n mama heeft mij gekregen toen ze 23 was en voor mij is dat het magische getal! Ik zou ook erg graag een jonge mams zijn. En heb ik toch wel net zo'n eeuwige twijfelaar zeker! :) Verschrikkelijk over de kleinste dingen kan ie twijfelen maaaar hij is verschrikkelijk lief en ik zie hem graag... Hij is dan ook de enige man waar ik kindjes van wil. We zijn nu zo'n vier jaar samen en van mij mag het komen hoor! We durven soms wel hopen op een "ongelukje" omdat hij wel kinderen wil maar de knoop niet goed kan doorhakken maar ja dat kan moeilijk als je de pil neemt he. :rolleyes: ... Soms lachen we daar wel eens om.

    Ik zelf kom uit het Gentse stientje maar m'n 'roots' liggen in de mooie kempen. :D

    Tot gauw dames!
     
  11. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Welkom!

    Nou, het is tenminste al een klein stapje dat hij het al heeft laten merken dat hij wel kindjes wilt. In ieder geval, heel veel succes!

    Gr.,
    Pamela
     
  12. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    welkom en succes
    hopelijk wilt hij binnnekort ook graag eraan beginnen
     
  13. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    welkom en suc6!
     
  14. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Welkom,

    Veel succes. En hopelijk mag je snel van je ventje je pil echt vergeten.

    liefs jodi
     
  15. Niet meer actief

    Dankjewel iedereen! Heb het gevoel dat ik het hier echt fijn ga vinden! ;)
     
  16. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Welkom erbij en veel succes met het zwanger worden!
     
  17. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    welkom en veel succes...
    en veel praten erover met je vriend helpt denk ik.
     
  18. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Welkom en alvast veel succes.
    Groetjes Hope
     
  19. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Welokom en veel plezier hier :p

    Liefs manon.
     
  20. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Haihai,

    Welkom hier! En ik hoop voor je dat je gauw zwanger zal zijn :) .

    Jij had ook last van je implanon? Mag ik vragen waar je precies last van had? Ik heb ook implanon gehad maar ken verder bijzonder weinig mensen die er ook ervaring mee hebben. Ben benieuwd wat jij ervan vond.

    Doeiiidoeii!
    Anouk.
     

Deel Deze Pagina