Hoi jullie hadden gelijk ik ben vanavond totaal onverwacht ongie geworden zelfs 1 dag te vroeg kun je nagaan. IK ben wel teleurgesteld ja. had het niet verwacht want voel me helamaal niet zo weet je. Maar ja mijn lichaam heeft toch andere plannen dan ik dat blijkt. We gaan gewoon weer door naar de volgende ronde. Nou ja we zien wel maar eens zal ik die positieve test in handen hebben en dan geen vage streepjes meer maar luid en duidelijk! groeten van een verdrietig jennie72
hoi! Ik weet precies hoe je je voelt, maar kop op!Nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoe lang ben jij al aan het klussen? Ik vanaf februari Gr Carmen
Hoi ik ben in Februarie gestopt met de pil het einde ervan dan dus maart eigenlijk is wel balen had goeie hoop maar mijn lichaam even andere plannen jennie72
hai jen, misschien ben ik wel de laatste van wie je iets wil horen (lezen) maar dit is dus de reden geweest dat ik bleef reageren in je topic, dat je uit moest gaan van wat je gyn had gezegd, en neem van mij aan dat ik precies weet wat je voelt, want ook bij mij is de brandweer met alarm binnen gekomen (op de klok af) . En net als jij was ik ontzettend teleurgesteld maar meer om de pendels en voorspelling danwel dat het gewoon zo had moeten zijn maar ja je kunt nou eenmaal van niks op aan, ook niet van je lichaam, want als ik daar vanuit had moeten gaan had ik ook 100% zeker geweten zwanger te zijn al was het alleen maar omdat mijn borsten niet meer zeer deden ( in tegenstelling tot andere maanden, en ik met vlagen misselijk was) maar ja dat plus die 2 licht positieve testen mochten niet baten, en ik ga gezelligmet je mee naar de volgende ronde .en de volgende keer ga jij (en ik) pas uit je dak bij het zien van een niet mis te verstane zwangerschapstest, geen gek*t meer met licht positieve testen gewoon luid en duidelijk .. En tja verdrietig verdrietig meid als het ons gegund is gebeurd het echt wel . Liefs en heel veel succes..J
Ik zal wel de ras optimist zijn in dit topic maar Jennie, het is juist goed nieuws want dit betekent dat je cyclus weer goed op gang is gekomen na je mk. Dus kan je er weer voor gaan...! @smoekie: persoonlijk vind ik de pendels net zo tricky als de zoektocht naar symptomen. Ikzelf geloof er al helemaal niet in, dus mi bouwen veel meiden luchtkastelen door de hoop dat de pendel gaat uitkomen. Maja, da's dus gezegd door iemand die zich liever baseert op feiten dan op spirituele zaken. En dat zijn alleen maar mijn 2 centjes.
Jammer meis, maar nu ben je wel uit de onzekerheid..weet je waar je aantoe bent. Succes zet em op! Mirre
Wat jammer Jennie! Je had het nog wel zo gehoopt. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent nu. Maar je cyclus is in ieder geval weer gewoon na je mk dus je kunt er weer voor gaan. Succes
hoi meis, jaja, ook ik ben zojuist weer geworden en baal er verschrikkelijk van. Maar ja, inderdaad is het nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes ermee en hopelijk over een kleine maand betere berichten.. liefs Daffie