Hoi hoi

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Slowly, 1 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Ik kom me even opnieuw voorstellen. Ik ben jaren geleden hier lid geweest en nu we met ons tweede kindje bezig zijn vind ik het leuk om weer hier mee te schrijven. In de tijd (2013) dat ik hier lid was liep het uit op een miskraam. Jaren niet meer bezig geweest met zwanger worden. Toen we het weer oppakte ook weer eerst 2 miskramen Voor we onze dochter kregen. In die tijd ben ik hier niet geweest. Nu net weer een miskraam en dacht wie weet kan ik hier mijn ei kwijt en kan ik er met andere over hebben en zal ook niet de enige zijn die dit mee maakt.
    Sorry heel verhaal geworden.

    oh en vind de site wel wat lastiger dan vroeger kan niks meer in geheimen groepen vinden dat is er zeker niet meer?
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Welkom terug en sterkte met het verwerken van je miskramen. De besloten groepen zijn er inderdaad niet meer. De site is een jaar of wat terug aangepast en toen is die functie verdwenen.
     
  3. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Dankjewel hoef ik daar niet meer naar te zoeken.
     
  4. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom terug.
    Wat spijtig dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte!
     
  5. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Welkom en heel veel sterkte! Helaas ken ik je gevoel. Heb zelf ook net een miskraam achter de rug.
     
  6. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Hoi welkom hier leuk dat je er bent. Wat naar van je miskraam. Hopelijk is jullie nu een gezonde zwangerschap gewenst!!!
     

Deel Deze Pagina