Hoi hoi

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mallie84, 15 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallie84

    Mallie84 Lid

    15 jun 2020
    12
    2
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik heb mij zojuist hier ingeschreven nadat ik al maanden stiekem veel berichten aan het lezen ben. Heb gemerkt dat ik aan de hand van jullie berichten toch steun kan halen en dat ik zeker niet de enige ben die aan het struggelen is met mijn zwangerschappen. En dat ik niet 'vreemd' in elkaar zit :)

    Na een lang jaar proberen zwanger te raken lukte het vorig jaar februari eindelijk maar helaas eindigde deze met 5 wk in een miskraam. Kort daarna (2maanden later) weer zwanger en deze eindigde helaas in een vroeggeboorte met 17,5 wk. Daarna even een tijdje niks en dit jaar in april een positieve test alleen gisteren naar het ziekenhuis voor een eerste echo (ik had wat lichte klachten waar ik mij zorgen over maakte) en helaas daaruit gebleken dat het vruchtje wat eigenlijk al 9 weken had moeten zijn nog geen 5/6 weken is en er was nog geen kloppend hartje te zien. A.s maandag gaan ze weer kijken maar ik weet nu al dat het een vroege miskraam word :(

    Nu in afwachting en hopend dat de miskraam vanzelf opkomt en ik hier niet ook weer voor naar het ziekenhuis moet. Ben die ziekenhuizen onderhand wel beu :(

    Ik heb mijn zwangerschap dit keer voor mezelf gehouden (alleen partner weet het) en dit maakt het wel wat lastiger dat je je verhaal niet met een bekende kan delen maar vind het wel fijn dat ik hier tenminste mijn verhaal kan delen.

    Ik heb 3 soorten beëindigingen meegemaakt van mijn zwangerschappen. Geen een lijkt op elkaar en dit frustreert wel. Zijn er meerdere die dit hebben meegemaakt?
     
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.144
    1.940
    113
    Welkom hier! Wat heb je veel meegemaakt... Heel veel sterkte weer de komende tijd, hopelijk blijft het ziekenhuis je bespaard.
     
  3. Mallie84

    Mallie84 Lid

    15 jun 2020
    12
    2
    3
    Vrouw
    Dank je wel! ik hoop het ook.. ik blijf positief.
     
    rijo vindt dit leuk.
  4. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Welkom, heel vervelend wat je overkomt en heel veel sterkte komende tijd. Ik heb zelf geen vroeg geboorte meegemaakt, wel een spontane mk en meerdere opgewekt met pillen. Persoonlijk vond ik die spontane fijner dan de opgewekte, maar ik wilde het zo snel mogelijk uit mijn lichaam hebben. Nogmaals sterkte en hopelijk blijft het ziekenhuis je bespaard.
     
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom. Wat heb je al veel meegemaakt. Sterkte!
     
  6. Mallie84

    Mallie84 Lid

    15 jun 2020
    12
    2
    3
    Vrouw
    Dank je wel! het is allemaal erg om mee te maken. In beide gevallen verlies je het kindje en dat is het zwaarst. Mocht het bij mij toch een miskraam worden geef ik ook de voorkeur aan een spontane alleen hoop ik niet zolang te hoeven wachten want ik wil ook zo snel mogelijk weer verder kunnen...
     
  7. Mallie84

    Mallie84 Lid

    15 jun 2020
    12
    2
    3
    Vrouw
    Dank je wel! We gaan door! :)
     
  8. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Welkom! Wat heb jij veel meegemaakt. Ik hoop dat er verkeerd gemeten is en dat alles goed komt. Ik duim voor je en heel veel sterkte.
     
  9. Mallie84

    Mallie84 Lid

    15 jun 2020
    12
    2
    3
    Vrouw
    Dank je wel! heel lief :)
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Welkom, en hopelijk alles goed.
     

Deel Deze Pagina