Hoi ik ben mamalizzy

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mamalizzy, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal

    Mijn naam is mamalizzy. Ik heb een kind die bijna naar de middelbare school gaat.

    Ik ben 41 jaar. Geen man en een donor vind ik niks maar wel een hele grote kinderwens.

    Klinkt mss als een hele rare situ of mission impossible. Ja dat zie ik zelf ook. Afgelopen jaren waren vreselijk. Veel gebeurd. Nu gaat alles goed en denk ik verdorie die wens is er nog steeds zo sterk!

    Als iemand het leuk vindt om berichtjes te sturen dan vind ik dat leuk. Ik heb ook echt een luisterend oor en reageer ook best snel meestal.

    Hoop van jullie te horen
     
  2. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Welkom!
    Je bent al mama van een puber en je wil graag nog een kindje. Maar er is geen donor. Waarom wil je dat niet? Want dan lijkt het mij lastig worden.
    Begrijp mij niet verkeerd want ik gun je dat jouw wens uit mag komen. Uit je verhaal haal ik dat je het de afgelopen jaren zwaar hebt gehad. Toen had je al een kinderwens. Nu gaat het beter en is die wens er nog. Alleen mis je een man.... Lastig.

    Maar kom gerust hier lekker kletsen, er zijn hier genoeg oortjes om naar je te luisteren!
     
  3. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ik vind een donor niks. Ik vind het biologische gedeelte wel zeker meetellen. Ik wil ook mijn eicellen niet afstaan voor donatie. Die zie ik niet als een paar bouwstenen maar echt als mijn dna.

    Voor mij is het een kindje uit liefde met een lieve van ons samen of anders niet. Ja dat is pijnlijk maar daar wil ik nu ook nog niet aan denken.
     
  4. Eabeltsje

    Eabeltsje Actief lid

    11 mei 2019
    384
    380
    63
    Vrouw
    Op zoek naar een man zou ik zeggen :thumup:
     
    Mamalizzy vindt dit leuk.
  5. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ja ik ga ook op zoek en ondertussen mn cyclus weer stabiel proberen te krijgen
     
  6. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Welkom;)
     
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    .
     
  8. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    #8 Thirza78, 7 mei 2020
    Laatst bewerkt: 7 mei 2020
    Hoi mamalizzy, ik heb je overige posts met stijgende verbazing gelezen. Je schrijft dat je goed kan luisteren, maar dat zie ik werkelijk nergens terug. Ik zie vooral iemand die enorm met zichzelf worstelt.

    Heb je al geprobeerd een keer met een psycholoog te praten? Een onvervulde kinderwens is heel pijnlijk en verdrietig en verwarrend. En daar is niks mis mee. Maar professioneel hulp is daarvoor beschikbaar. Dat lijkt mij echt voor jou en je verdriet de gouden tip. Sterkte.
     
    Didi1980, Robijn89, 1991Mamavanvier en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ja hoor maar dat geldt denk ik voor 90 procent van de vrouwen met een kinderwens die (nog) niet vervuld is. Praten met een psych. Als ikbsoms de onderschriften lees hoelang men al bezig is met het krijgen van een kind en hie men alles daarover noteert dan zou ik ook tegen hun willen zeggen heb he al psychische hulp gezocht? Geldt voor veel vrouwen.
     
  10. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Nou, ga naar de huisarts, laat je doorverwijzen en maak een afspraak. Het gaat toch niet om hoe andere vrouwen er mee dealen? Het gaat om dat jij er een acuut probleem mee hebt waar je niet goed op lijkt te reageren. Dus maak die afspraak zou ik zeggen.
     
    Louise11110, Robijn89, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Je vroeg toch of ik daar al eens geweest was toen zei ik toch ja.wat denk je dat een huisarts daarNA mij moet zien voir een doorverwijzing? Rare volgorde.

    Het valt me alleen op dat je mij die tip geeft en niet asn n vrouw die een onderschrift heeft van 10 regels.
     
  12. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Je bent of een internet troll of in zware psychische nood. Ik hoop het eerste voor je.
     
    Didi1980, Lotje111, Louise11110 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Leg dan uit waarom je tegen mkj zegt joh ga s naar een psycholoog want he bent veel te veel met je kinderwens bezig. En je schrijft het niet aan een vrouw die weet ik veel hoeveel regels heeft staan als onderschrift.
     
  14. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    #14 Thirza78, 8 mei 2020
    Laatst bewerkt: 8 mei 2020
    @Beheer kan ze niet gewoon een ban krijgen? Deze persoon is er alleen op uit om goede raad om te keren in agressie.
     
    mxm, Lotje111, Killy88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Hou nou eens op.

    Jij begint he met mjj te zeggen dat ik naar een psycholoog moet. Ik doe dat niet bij jou. Wel vraag ik mij af waarom je dat doet en waarom bij mij.

    Wat denk je dat er gebeurt als ik zonder reden een random moeder hier ga zeggwn dat ze naar een psycholoog moet? Die wordt wsch terecht heel kwaad.
    Laat me verder met rust en richt je op jezelf in plaats van zonder reden en uitleg mij naar n psycholoog te verwijzen. Doe het dan ook bij anderen of gewoon bij niemand of ga er zelf heen maar laat mij met rust.
     
  16. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ik heb een melding gemaakt.
     
  17. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Mamalizzy, heb je nog contact met de vader van je oudste?
     
  18. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    Het is gewoon een goed bedoeld advies.
    Omdat niemand in dit hele topic je blijkbaar kan helpen of kan reageren zoals jij verwacht.
    Daar zijn profs voor. Die weten hier mee om te gaan.
    En t gaat nu even niet over die andere vrouwen.
    T topic heb jij geopend met de naam ik ben mamalizzy .
    Dus dit topic is gericht op jouw en jouw moeilijke periode.
     
    Robijn89, Syane en Thirza78 vinden dit leuk.
  19. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Dat weet ik maar dat kan ook voor anderen gelden he. Er zitten hier zat vriuwen die veel verdriet hebben en dag en nacht met hun kinderwens bexig zijn. Alleen krijgen die niet te horen dat ze er veel te veel mee bezig zijn en naar n psycholoog moeten.

    Het geldt voor iedereen dus ik vind het naar dat deze vrouw het zo fel op de man speelt ik heb het okk gemeld
     
  20. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Eh... Was jij niet diegene die zulke nare dingen tegen mij zei... Ik kam dat even niet terugvinden. Waarom dan je vraag?

    En wat denk je zelf. Natuurlijk heb ik contact met de vader van mijn kind.
     

Deel Deze Pagina