Kan clomid je temperatuur en je ongi beinvloeden?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nataly, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

    Nataly Actief lid

    4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

    Ik weet niet of 1 van jullie mij kunnen helpen maar ik vraag het toch.

    Ik heb deze maand voor het eerst Clomid gebruikt om een beetje regelmaat in mijn cyclussen te krijgen. Nu zit ik op dag 14 na mijn eisprong.

    Ik heb maanden getemperatuurd maar dat doe ik nu eigenlijk alleen nog maar rond mijn eisprong om te kijken of ie geweest is en rond mijn NOD want normaal gaat mijn temperatuur altijd op de dag van mijn 1ste ongi dag omlaag.

    De titel zegt het al. Ik vraag me af of Clomid je temperatuur en je ongi kan beinvloeden? Ik heb nu al voor de vierde dag een beetje rood bloedverlies. Vooral 's morgens als ik net uit bed kom en dan naar de wc ga is het echt rood. Dan doe ik een maandverband in waar vervolgens de rest van de dag niks meer in zit afgezien van een beetje rood bij het afvegen op de wc.

    Maar mijn temperatuur is wel hoog. Deze maand was mijn temperatuur een paar dagen voor mijn ei 36.3 en 36,4 en na mijn ei 36,7 en 36,8. Dat is netjes. Nu rond mijn NOD is het al 5 dagen achter elkaar 36,7 ook vanmorgen. Normaal is mijn luteale fase maar 11 dagen en nu zit ik al op dag 14.

    Dus......ben ik nu ongi geworden omdat ik toch wel echt rood bloed verlies ondanks mijn hoge temperatuur? Of gaat ook met Clomid je temperatuur gewoon omlaag op het moment dat je ongi wordt?

    Veel liefs
    Nataly
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi nataly,

    DIt is een hele goede vraag voor de gynaecoloog, Wij als verloskundigen weten hier te weinig over. Wij zien vrouwen die dit gebruiken pas als ze zwanger zijn dus missen het hele voortraject.
    Ik denk dat clomid dit absoluut kan beinvloeden maar vraag het eens naar bij je behandelend arts.

    Imke
     

Deel Deze Pagina