Hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door msm, 31 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msm

    msm Actief lid

    31 okt 2020
    101
    43
    28
    Vrouw
    Hoi lieve formumleden,

    Ik ben vandaag lid geworden van dit forum, ik ben Marijke, net 35 en heel pril zwanger (4+5), heel spannend allemaal!

    zwanger worden ging helaas niet heel makkelijk, na 4x IUI was gelukkig de eerste IVF terugplaatsing raak!! Zo bijzonder!

    Fijn om hier mee te kunnen lezen, ik merk dat door alle behandelingen ik het vertrouwen in mijn lichaam aardig kwijt ben..
     
    rijo vindt dit leuk.
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.127
    1.926
    113
    Welkom hier, en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat fijn dat het toch is gelukt na de eerste terugplaatsing. Ik heb ook een MMM verleden (7x IUI, 2x ICSI), dus ik weet hoe pittig de weg er naar toe kan zijn. Ook jouw laatste zin herken ik.. Gelukkig zal dat ook stukje bij beetje beter gaan. Een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
     
    msm vindt dit leuk.
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Welkom op Zwangerschapspagina.nl. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
    msm vindt dit leuk.
  4. msm

    msm Actief lid

    31 okt 2020
    101
    43
    28
    Vrouw

    Wat een lange weg hebben jullie ook afgelegd!
    Bizar hè dat die behandelingen er zo in hakken, ieder symptoom ben ik aan het over analyseren, of in halve paniek wanneer ik weer wat minder symptomen voel. Fijn om te weten dat dit beter word in de zwangerschap.

    Dank je voor je reactie!
     
    rijo vindt dit leuk.
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom. Van harte gefeliciteerd!
     
    msm vindt dit leuk.
  6. msm

    msm Actief lid

    31 okt 2020
    101
    43
    28
    Vrouw
    dank je!
     
    dreumesje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina