Hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door CrystalSky, 25 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrystalSky

    25 jul 2021
    26
    17
    3
    Vrouw
    Goedemorgen lieve forummers!

    Na een poosje twijfelen toch een account aangemaakt!

    Ik ben CrystalSky, bijna 28 jaar en Nederlands, hoewel ik daar al een tijdje niet meer woon.
    Op 4 juni 2020 nam ik mijn laatste anticonceptiepil met de gedachte ‘we staan er heel relaxed in’. Inmiddels zijn we 14 rondes verder en zit ik tegen ronde 15 aan. Ik moet eerlijk zeggen dat zeker de eerste 6-7 rondes we niet heel bewust seks hebben gehad op de vruchtbare dagen dus die mag ik eigenlijk van mezelf niet meetellen, haha. Mijn partner is begin 30 en we hebben geen reden om aan te nemen dat er iets mis is. Vanaf mijn allereerste cyclus ben ik altijd regelmatig geweest, perfect 28 dagen met hier en daar een keer 26 of 30. Sinds een ronde of 3 staat mijn partner ook open voor het gebruik van ovulatietesten (eerder niet zo omdat hij niet wil dat het een ‘moetje’ wordt, super begrijpelijk natuurlijk).

    Om met de deur in huis te vallen:
    Op dit moment zit ik vol op het wachtbankje. Op 12 juli (CD 10) had ik een statische smiley op de clearblue ovulatietest, dus nu zit ik op 11/12 DPO. Eergisteren had ik ineens felle steken in mijn baarmoeder, een minuut lang. Gisteren lichtrode spotting en vandaag lichtroze. Normaal begint mijn spotting 3 dagen voor mijn NOD (31 juli). Ik durf niet goed te hopen dat dit een innesteling kan zijn, ik ben zo bang voor weer een teleurstelling. Aan de andere kant heb ik in maanden niet zulke goede hoop gehad… Wat is het toch weer spannend allemaal! Zou het nu dan eindelijk raak zijn…?

    Zo, dat lucht op, haha! Ik hoop hier steun te vinden en lekker mee te kletsen met alle andere lieve mensen op dit forum.
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.851
    113
    Welkom op Zwangerschapspagina.nl
    Spannend, ik hoop dat het raak is.
     
    CrystalSky vindt dit leuk.
  3. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom!
     
    CrystalSky vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina