Hoiii

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Pinkie82, 18 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie82

    Pinkie82 Lid

    18 dec 2021
    92
    70
    18
    Vrouw
    Mijn naam is hier Pinkie82. Ik heb me aangemeld aangezien ik er afgelopen week achter gekomen ben dat ik op mijn 39e weer zwanger ben. Totaal ongepland en zeer onverwachts maar desalniettemin erg welkom. Ik heb 2 pubers van 14 en 12 jaar. Dit is mijn 5e zwangerschap. Mijn eerste 2 zwangerschappen hebben met 22+6 en 23+4 geresulteerd in een vroeggeboorte. Ik kom dan tijdens deze zwangerschap wederom in aanmerking voor een cerclage. Ik ben nu waarschijnlijk zo'n 6 weken zwanger.

    Groetjesss
     
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.144
    1.940
    113
    Van harte welkom, en gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst ❤
     
    Pinkie82 vindt dit leuk.
  3. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.266
    7.214
    113
    Welkom en gefeliciteerd!

    Misschien brutaal en geef vooral geen antwoord als je niet wil:
    Hadden jouw twee eerste zwangerschappen die zo laat mis gingen een specifieke reden?

    Wat een hel ben je doorgegaan lijkt me. En dat twee keer achter elkaar. Fijn dat het daarna wel twee keer goed is gegaan :)
     
    Pinkie82 vindt dit leuk.
  4. Pinkie82

    Pinkie82 Lid

    18 dec 2021
    92
    70
    18
    Vrouw

    Mag je vragen hoor.... bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik vroegtijdig weeen en ben ik dan ook gaan bevallen met 22+6 daarna werd een cervixinsufficiente vastgesteld. Mijn volgende zwangerschap bleek van een eeneiige tweeling te zijn. Ik heb toen wel een cerclage gehad maar die is helaas niet goed geplaatst en door complicaties in die zwangerschap ben ik toen met 23+4 bevallen. Helaas hebben mijn meisjes het niet overleefd. Daarna met veel angst nog 2 zwangerschappen doorgemaakt en daar zijn 2 knullen van nu 14 en 12 uit geboren. Mijn nieuwe partner en ik hadden verder geen kinderwens meer en deze zwangerschap is dan ook echt wel een enorme uitdaging. We hebben volgende week de eerste echo en dan zien we wel verder hoe of wat.
     
  5. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.266
    7.214
    113
    @Pinkie82 wat heftig. Meestal zijn de meesten wat gerustgesteld bij een of twee goede echo's. Maar ik snap het als die rust bij jou veel later komt!
    Ik wil je heel veel succes wensen komende tijd, en hopen op een mooie echo!
     
  6. Pinkie82

    Pinkie82 Lid

    18 dec 2021
    92
    70
    18
    Vrouw
    Dank je wel jij ook succes met de zwangerschap.....ook een lange weg geweest als ik zo je onderschrift lees!
     
  7. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina