Krukken bij thuiszorg gratis?

Discussie in 'De lounge' gestart door manda, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik moet vanwege BI met krukken gaan lopen. Nu zei mijn therapeute dat ik die gewoon gratis kan ophalen bij de thuiszorg winkel, maar als ik op de site kijk zie ik dat ik gewoon moet betalen :(

Iemand een idee hoe dat zit?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Volgens mij met je er inderdaad voor betaken.

3. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik heb ze ook gehad ivm bi maar k kreeg ze gratis omdat me verzekering dat vergoed voor 2 maanden maar na 2 maanden moest ik briefje van huisarts inleveren bij ziekenfonds. Dus ik zou effe met je ziekenfonds bellen, maar kennis kreeg ze laatst ook gratis bij thuiszorg.

4. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot en met 31 december 2010 kun je nog gratis krukken lenen bij de thuiszorgwinkel. Vanaf 1 jan 2011 worden loophulpmiddelen (krukken, rollatoren enz) niet meer vergoedt door de overheid, je kunt ze dan dus niet meer gratis lenen, maar tot die tijd nog wel.

5. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Aha het is toch wat he waar betaal je dan zoveel ziekenfonds voor;)

Ik ben wel goed verzekerd dus ik ga er dan maar vanuit dat ik ze gratis meekrijg. Betalen is anders ook geen probleem, maar als ik iets gratis kan krijgen is dat nog beter :p

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

dus kun je ze beter gaan kopen :( ik bedoel ik heb toen krukken gekocht omdat ik veel met krukken moest lopen en ik constand weer papieren moest in vullen voor het lenen etc.

ik had voor 40 euro een nieuwe set krukken.

Deel Deze Pagina