Vaginale infectie een en ceeclage

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Carolintje, 24 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carolintje

    Carolintje Nieuw lid

    13 dec 2013
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Beste dames,

    Ik hoop dat jullie je ervaring met mij willen delen. Ik maak me nog al zorgen.

    Ik ben namelijk zwanger van mijn 6e kind. Twee engeltjes die zijn te vroeg geboren.

    Ik ben momenteel 33 weken en 2 dagen zwanger. Dit is mijn 4e cerclage die ik nu heb. Sinds gisteren begon ik heel veel vocht te verliezen geel/groene kleur en stinkt omtzettend . Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad. Ook niet bij mijn andere zwangerschappen. In het ziekenhuis bleek dat mijn vruchtwater niet gebroken is gelukkig. Maar mijn bloedwaarde wel omhoog is dus ik een infectie heb. Ik lig op dit moment in het ziekenhuis omdat ze weer mijn bloedwaarde willen na kijken. En nog een plan van aanpak gaan maken

    Hebben jullie dit ook gehad? En wat hebben ze gedaan ? Omdat ik natuurlijk de cerclage nog heb zitten.

    Ik hoop dat ik antwoord zal krijgen
     
  2. meelanor

    meelanor Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Geen ervaring mee maar ik duim voor je dat ze t snel gevonden hebben en kunnen oplossen. Beterschap in ieder geval!
     
  3. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Hoi. Hoe gaat het nu?
    Ben je nog in t zkh?
    Sorry ik heb geen antwoord voor je...wel 3e cerclage maar nooit een infectie of iets gehad...
     

Deel Deze Pagina