Hoofdpijn en duizelig na stoppen pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door ZsaZsa, 13 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    De titel zegt het al. Ik ben nu bijna 3 weken gestopt met de pil en ervaar nu migraine achtige klachten.
    Hoofdpijn, duizelig en een "zwaar" hoofd en ook vaak gevoelig voor licht.
    Het voelt eigenlijk alsof ik een migraine aanval krijg maar die dan niet doorzet.
    Vrijdag in ieder geval even naar de huisarts.
    Zijn er meer dames die dit hebben?
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Hier andersom.... Gestopt met de pil en eindelijk eens hoofdpijn en aura-migraine vrij...

    Overigens hoor ik wel vaker dat bij migraine juist geadviseerd wordt de pil te slikken, dus het zal vaker voorkomen. Ik zou het even aankijken (wie weet is het simpelweg even ontwennen van de hormonen) en als het aanhoudt indd huisarts contacten.
     
  3. Kato98

    Kato98 Lid

    5 jan 2019
    51
    12
    8
    Vrouw
    Ik had ook vaak migraine-achtige hoofdpijn nadat ik gestopt was met de pil. Als ik ging liggen, was het te doen. Maar vanaf het moment dat ik bewoog en rechtop ging zitten, kwam er een enorm bonkende hoofdpijn op. Na een paar weken ging dat wel voorbij.
     
  4. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    ik slik juist de pil door om de migraineklachten de vermijden. Stoppen betekend weer elke maand in meer of mindere mate migraine. Een van de redenen dat ik zo blij was dat ik in de eerste ronde zwanger was bij onze eerste en een van de redenen dat ik er tegenop zie om voor de tweede te gaan, want als het langer duurt (wat een grote waarschijnlijkheid is ivm mijn 38-jarige leeftijd), heb ik weer elke maand last van migraine.
     

Deel Deze Pagina