Hoofdpijn & flink wat aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vrouwtje80, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwtje80

    vrouwtje80 Actief lid

    15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Vanochtend weer een check gehad bij de vk met 18 weken. Blijkbaar ben ik 5 weken tijd 5 kilo aangekomen en tot nu toe 8 kilo in totaal. Moet zeggen dat ik nu wat meer toegeef aan "lekkere trek" dan normaal maar 8 kilo is wel erg veel, aangezien ik nog 22 weken te gaan heb.

    Gaf tevens aan dat ik de laatste 8 weken ongeveer 3 a 4 keer in de week last heb van redelijk zwaare hoofdpijn, soms sta ik ermee op en ga ik ermee naar bed. Iets waar ik tijdens mijn vorige zwangerschap helemaal geen last van had. Ze vond dit een reden contact op te nemen met de huisarts, omdat dit gedurende de zwangerschap niet zo vaak voorkomt.

    Kan pas vrijdag terecht bij de huisarts, dus vandaar dit bericht. Met 12 weken is mijn bloed gecontroleerd en daar kwamen geen gekke dingen uit, maar ja we zijn nu 6 weken verder. Hebben jullie enig idee waar die hoofdpijn mee te maken kan hebben en kan het zo zijn dat mijn gewichtstoename hier ook mee te maken heeft?
     
  2. Nuk

    Nuk Actief lid

    13 mei 2010
    448
    1
    0
    Het kan natuurlijk aan een boel dingen liggen (was je bloeddruk verder goed?), maar ik zou er bij je huisarts op aandringen dat je bloed nogmaals wordt onderzocht. En dan bijv. ook laten onderzoeken op de werking van je schildklier. Je gewicht en de hoofdpijn kunnen daar ook mee te maken hebben (maar ja, ik ben geen arts). Drink je wel voldoende?
     
  3. bumpie

    bumpie Niet meer actief

    ik heb dat ook gehad tot 19 weken! Nu is het opeens weg:D Bij kwam er ook niets uit bloedonderzoek en ook door rust ging het niet over. Maar gelukkig is het nu weg
     

Deel Deze Pagina