hoog zwanger en slijmverlies en steken in vagina...wat kan dit zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Patriciaa, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo,

    Ik ben nu bijna 38 weken zwanger van de tweede.
    Ons dochtertje is geboren met 37 weken en 2 dagen.
    Nu ben ik bijna 38 weken zwanger van een zoontje.
    Laatste week heb ik erg last van dikkig slijm verlies en steken in mijn vagina (net of ik geprikt word door breinaalden)ook voelen mijn schaamlippen beurs aan.
    Soms heb ik echt (komt nu steeds vaker voor)dat ik echt pijn voel in mijn baarmoeder en als ik van houding verander trekt hij erg samen en is pijnlijk voelt als weeen.
    Hebben jullie misschien een idee wat het dikke slijm verlies,steken,beurs gevoel in schaamlippen en meer pijn in buik-baarmoeder na verandering van houding kan betekenen?
    Kan het al zijn dat ik ontsluiting heb en hoe weet ik of mijn slijmprop al weg is?
    Hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven op mijn vraag ik ben zeer benieuwd en toch wel zenuwachtig of het nog heel lang gaat duren voor ik beval.
    Alvast bedankt voor de moeite voor mij.

    Groetjes,
    Patricia
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    je hebt waarschijnlijk een deel van de slijmprop verloren en de stekend ie je voelt zijn voorweeën, indalingsweeën. Ik kan niet zeggen wanneer je bevalt, je kunt weken rondlopen met een paar cm ontsluiting. Ook als je wat slijm verliest is dat nog niet een teken dat de bevalling gaat beginnen. Afwachten maar wanneer je regelmatige weeën krijgt.
    Alvast een goede bevalling gewenst.

    Mirjam
     
  3. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    bedankt voor de snelle reactie.
    ok bij mijn dochtertje heb ik dus totaal geen slijmprop gezien vandaar de vraag.
    mijn zoontje is al ongveer 3 weken ingedaald dus zijn het dan alleen voorweeen?
    dat beurse gevoel in mijn schaamlippen en die steken in mijn vagina komt dat dan omdat hij al ingedaald is?
    maandag moet ik naar de gyn heeft het zin om te vragen of ze willen kijken of ik al ontsluiting heb en of ik nog potdicht zit of verklaren ze me dan voor gek?ben nog al verlegen om zulk soort dingen te vragen en dat maakt het hier minder lastig voor me.
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    het heeft geen zin om te vragen, je kunt potdicht zitten maar dezelfde dag bevallen, je kunt 3 cm hebben en nog 2 weken doorlopen, het zegt dus helemaal niks!
    Dat beurse gevoel komt van het indalen, een kind kan ook weken ingedaald zijn, zegt ook niks over het moment van geboren worden.

    Mirjam
     
  5. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    ok ik weet genoeg heel erg bedankt!!:)
     

Deel Deze Pagina