Wij willen voor de 2de verjaardag van mijn zoon een glijbaan kopen. Iemand een idee van hoe hoog die glijbaan mag/kan/moet zijn bij een 2-jarige? Ik vind de leeftijdsaanwijzingen op die dingen vaak nogal verwarrend. Deze Dinoglijbaan bij DreamLand, uw familiewinkel! had ik in het echt zien staan en lijkt mij wel klein voor 3+ (leeftijdsaanduiding). Terwijl deze Glijbaan bij DreamLand, uw familiewinkel! dan weer zoveel hoger is en er staat ook 3+. En deze Opklapbare Glijbaan bij DreamLand, uw familiewinkel! is dan weer hoger als de eerste en al vanaf 2+. Zal wel van merk tot merk afhangen, maar misschien dat iemand ervaring heeft met een 2-jarige en 1 van die (of andere) glijbanen. Ik zou het fijn vinden dat hij er helemaal zelf kan opklauteren en afglijden (al blijf ik natuurlijk wel in de buurt).
Wij hebben deze: Speeltoestel met Glijbaan -- INCL. GRATIS VERZENDING | SPEELTOESTELLEN | voordeelspeelgoed Eva klimt er vanaf vlak haar verjaardag zelf op en glijdt er zelf af. Moet volgens mij met die andere glijbanen die jij hebt gevonden ook makkelijk kunnen.
IKEA | Spelen | Speelmeubels | VIRRE | Glijbaan Wij hebben in haar kamertje een glijbaan, vindt ze helemaal geweldig. Hier vlakbij in het speeltuintje is een hoge, daar ben ik er gewoon bij als ze er op klimt, hier kan ze gewoon ook lekker mee spelen zonder dat ik op hoef te letten. Haar babybroertje was een week of twee geleden zelf ook al naar boven gekropen, die zat daar bovenop, schrok me rot, maar goed, in ieder geval hebben ze een hoop lol met die glijbaan. Ik denk dat die glijbanen die jij op het oog hebt allemaal prima zijn voor een tweejarige. Hier was ze al heel jong verzot op glijbanen en kon er al aardig snel opklimmen.
Bedankt voor de reactie. Die die jullie hebben vind ik ook wel iets. Heb trouwens nog een leuke site gevonden waar er veel verschillende staan en waar ze het goedkoopst zijn. Maakt de keuze alleen niet makkelijker. Glijbaan - goedkope huis & tuin: aanbiedingen v.a. € 29 op BESLIST.be
wij hebben de reuzen glijbaan van little tikes en daar kan ze zonder probleem goed op klimmen en vanaf glijden. Ik blijf er wel altijd even bij maar ze kan het goed zelf. Via marktplaats goedkoop op de kop weten te tikken en dat scheelt toch zeker 75% van de prijs.
Onze dochter gaat hier al zelf op en af (blijf natuurlijk in de buurt)... dus ik denk dat jouw opties zeker kunnen, zou 'm wel op gras zetten... Speeltoestellen, houten Speeltoestel WICKEY sunshine, schommel met glijbaan
wij hebben die "vogel glijbaan" staat ook op de pagina die je met link hebt geplaatst.. alleen wij hebben hem kunnen sparen via zegeltjes van de supermarkt! (scheelde dus mooi). en hij bevalt prima! (onze zoon is 21 april j.l. 2 geworden).
Ik heb een glijbaan van Little tikes met 4 treetjes omhoog. Dit gaat prima. Eerst stond ik er bij maar algauw had mijn zoon door hoe het werkte en hij kan het nu alleen en vind het super geweldig.
Mijn zoon heeft eigenlijk nog maar 1 keer op een glijbaan geweest, maar zo te lezen kunnen ze wel al wat aan aan die leeftijd. Bedankt voor de reacties! Nog volop aan het twijfelen tussen glijbaan apart of samen met een 'klimgedeelte' ...moeilijk hoor. En dan maar hopen dat hij het iets vindt.
Wij hebben zo'n groot speeltoestel van Jungle Gym met een glijbaan van 3 meter voor onze 2-jarige (van december) en hij klimt er zelf op en glijt er zelf af.