8.3 weken zwanger met zeer pijnlijke liezen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Trinity, Dec 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben vandaag 8.3 weken zwanger, en gister had ik een zeurderige pijn in mn liezen aan beide kanten. Vannacht werd ik wakker en had het nog steeds. Gister avond had ik 2 paracetamol ingenomen. Vanochtend wakker geworden en het doet nog steeds veel pijn. Als ik zit of stil sta dan heb ik geen pijn, ga ik lopen of bewegen dan verga ik echt van de pijn. Dit is mn 2e zwangerschap en met mn zoontje had ik dit helemaal niet. Nu weet ik dat iedere zwangerschap anders is, maar is dit niet iets ergs? Ik heb de verloskundige gebeld en haar uitgelegd ze vroeg of ik geen bloedverlies of menstruatie pijn had of iets dergelijks, dat heb ik allemaal niet.

Ik heb geen pijn in mn onderbuik het is meer boven mn vagina, als jullie me snappen:), en dan in een driehoek naar beide mn liezen. De verloskundige zei dat het te maken had dat het mn baarmoeder was die groeide. Heeft iemand hier advies of hebben dit ook mee gemaakt?

2. minimeee

minimeee Actief lid

Jun 12, 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    ik denk dat de verloskundige gelijk heeft en dat dit te maken heeft met het oprekken van je baarmoeder.
    Zo klinkt het althans.

3. Webje

Webje Bekend lid

Oct 6, 2012
    503
    100
    43
    Ik heb er zelf ook last van ben morgen 14 weken zwanger..

4. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Dank jullie wel voor de reacties. Het is vandaag al wel wat beter. De Vk zei al dat paracetamol kan werken, bij de ene zwangere vrouw wel en de andere weer niet. Bij mij werkt het wel, maar dan moet ik niet gaan rond rennen. Als ik gewoon rustig aan doe dan zit het wel goed en gaat het wel. Dank jullie wel nogmaals!!

Share This Page