Heb net even de calculator ingevuld en ben benieuwd wat jullie me adviseren Eerste dag van je laatste menstruatie:10 april 2010 Een beetje vruchtbaar:22 april 2010 - 's avonds geklust Vruchtbaar:23 april 2010 Erg vruchtbaar:24 april 2010 Eisprong:25 april 2010 - 's ochtens en 's avonds geklust Innesteldag:30 april 2010 - letterlijk dubbel gelegen van de krampen en felle steken, daarna nog enkele uren kramp gehad Vanaf hier kun je testen:9 mei 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum:15 januari 2011 - leuk, mijn verjaardag! === Vanaf 29/4 krampjes, met felle kramp 30/4 en 2/5 in iets mindere mate. Vanaf 29/4 ook onzuivere huid, begon gister wat te verbeteren Vanaf 29/4 tevens enorm rommelende darmen! Sinds eind vorige week last van maagzuur 's avonds (nog nooit in mn leven gehad!) Sinds dinsdag/woensdag ook overdag last van maagzuur, pijnlijke tepels/boobs Vanmorgen zelfs een vaag misselijk gevoel / wee gevoel in mn maag Nog steeds vaak kramp! Gezien mijn vorige rondes (zie onderschrift) had ik al verwacht ongi te zijn. Nu nog steeds niks gespot. Heb ook een heel ander gevoel dan de vorige 3 rondes (ontpillen). Tot de 29e helemaal geen "symptoompjes" terwijl ik in vorige rondes zwaar misselijk was, en duizelig etc. Het voelt nu gewoon anders... Ik durf dus gewoon niet te testen morgen... bang voor een nega test... Wat zouden jullie doen?
als je het kan kun je nog n dag of 2 wachten en dan na t weekend testen,dan weet je zeker dat je niet n dag later ongi word. maar ik hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent
Ik denk dat ik nog even wacht met testen. Ben gewoon echt bang dat ie negatief is. Hoewel je dan wel zekerheid hebt. Nu zit ik maar af te wachten tot ik ongi wordt... Maar: Ronde 1: test dag 29 nega, ongi dag 30. Ronde 3: test dag 27, ongi diezelfde avond. Testen is dus gewoon vragen om ellende
Testdrang... wat is dat toch erg he... Maar: Hopeloos geval = ZWANGER en dus uitgerekend op mn eigen verjaardag!!!
Zo'n hopeloos geval ben je dus niet Moppie Hardstikke leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!! Liefs MammaJo.
Hihi, GEFELICITEERD! Laat het ff op je inwerken ('t kan een tijdje duren voor het doordringt ), en geniet er lekker van!