Hormonen in de war of toch zwanger? Help

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Loubna2, 1 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loubna2

    Loubna2 Nieuw lid

    31 dec 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo ladies,

    Ik zit ergens mee ik neem de pil nu al 8 maanden ongeveer sinds na mijn laatste zwangerschap. Maar de laatste 3 maanden wordt ik gekk van de stopweek telkens wanneer ik klaar ben en dus een week stop met de pil wordt ik maar niet ongesteld. Pas wanneer ik aan mijn nieuwe strip begin dan komt er wat bloed maar tis meer oud bloed en niet zoveel als een normale menstruatie. En dan heb ik in de ochtend wel wat bloedverlies later op de dag niet meer en dan pas volgende dag weer een beetje en dan stopt het. Ik heb afgelopen week ook een zwangerschapstest geprobeerd maar die lag open in de kast niet meer in de verpakking maar nog niet gebruikt en die gaf negatief aan. Maar ben alweer aan mijn nieuwe strip begonnen maar voel me deze laatste paar weken echt niet goed. Misselijk, buikpijn alsof ik ongesteld ben en ook rugpijn. Ben bij huisarts geweest hierover maar die zegt is normaal hebben veel vrouwen last van is gewoon door hormonen. Dames wie heeft dit weleens meegemaakt en kan mij geruststellen. Of advieseren wat te doen.

    Alvast bedankt dames. Ben zo in de onzekerheid
     
  2. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou een goeie nieuwe test doen (predictors van op=op 2 voor €5 zijn echt goed) en als je geen 2e streep ziet, stukje zwangerschap afsluiten. De pil is natuurlijk gewoon zooi wat je hele lichaam in de war kan brengen. Wellicht dat je na kunt denken over andere vormen van anticonceptie, bijv ovulatietesten gebruiken en tijdens je vruchtbare dagen onthouding of condooms? Of evt van pil veranderen of spiraal?

    Vervelend als je lichaam zo van slag is!
     
    Pipo30 vindt dit leuk.
  3. Loubna2

    Loubna2 Nieuw lid

    31 dec 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi
    Bedankt voor je reactie. Ja afgelopen keer zwanger geraakt terwijl ik de pil dagelijls op de zelfde tijdstip innam. Maar ik wist het toen via de huisarts die had toen een zwangerschapstest gedaan. Na controle bij gyn bleek ik al 10 weken zwanger te zijn kreeg gewoon mijn menstruatie. Maar nu dus na die zwangerschap ook veranderd van pil en eentje die kwa dosering beter is zij de gyn omdat ik dat wel nodig had na die ongeplande zwangerschap. Maar nu weer is mijn menstruatie van slag en maak ik mij best zorgen erover tis nu juist niet het goede moment om zwanger te zijn. Ik heb een afspraak kunnen regelen bij de gyn voor donderdag misschien kan zij mij verder helpen.. ik voel me gewoon zo misselijk en heb een raar gevoel.
     

Deel Deze Pagina