Hormonen of gewoon een stomme baan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nikki5, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Zijn er vrouwen die het volgende herkennen. Ik kan me slecht voor mijn werk motiveren. Het intresseert me gewoon een stuk minder. Ik heb genoeg werk te doen (werk volledig zelfstandig) maar kan gewoon niet de motivatie opbrengen om er mee aan de slag te gaan. Ik zit echt een groot gedeelte van de dag maar wat te lummelen. Voel me regelmatig schuldig en ga dan wat doen, maar niet omdat ik er zo'n zin in heb. :(

    Nu heb ik wel vaker twijfels over mijn werk; zit ik wel op mijn plek zit of ik niet ergens anders veel beter in ben.... maar nu is het wel heel opvallend. Ben benieuwd of dit mede door invloed van hormonen is of moet ik gewoon concluderen dat ik op zoek moet gaan naar een andere baan....

    Ik hoor graag jullie ervaring...

    Groetjes Nikki
    7wkn

    PS: ben normaal een harde werker, moet altijd rustig aan doen van anderen.
     
  2. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Boehoe, zijn er dan helemaal geen mensen die zich hierin herkennen (nog geen reacties). Ik ga helemaal aan mijzelf twijfelen :(
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik denk niet dat je aan jezelf moet twijfelen, maar ik denk dat wij hier geen antwoord op kunnen geven voor je.....helaas. Je zult echt zelf erachter moeten komen of het door de hormonen komt of dat je gewoon echt niet lekker op je plek zit daar. Succes!!
     
  4. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik denk dat als je normaal ook wel eens twijfelt over je baan dat je nu je zo vol zit van de zwangerschap dat het alleen maar uitvergroot wordt. Ik heb dat bijvoorbeeld met bepaalde mensen... die zeggen dan iets en dan denk ik normaal... ach, laat maar die bedoelen het niet zo... nu ik zwanger ben (en herken ik ook van mijn 1e) komt alles veel harder aan... neem dingen eerder persoonlijk, ben sneller uit mijn hum, kan soms minder goed relativeren,... ja dat zouden hormonen kunnen zijn... hahaha Weet echt niet of je hier iets aan hebt!
    Anna
     
  5. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    Hallo Nikki,

    Ik herken me wel in jou verhaal. Ik zit veel achter internet of zoek collega's op om te praten maar van het werk komt niet zoveel.

    Baal ervan want er is genoeg te doen. Het is bij mij ook niet dat ik geen leuk werk heb maar kan me niet concentreren, ben met andere dingen bezig
    ;)
     
  6. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik ken het. Ik werk als dtp ster en normaal vind ik mijn werk echt fantastisch. Maar op het moment doet het me niets. Zit maar wat te dromen, of ben gewoon te moe om iets te doen. Dan heb ik ook nog al wat last van misselijkheid, dus ik loop om de tien minuten naar de wc. Nee als ze me nu moeten beoordelen, zal het een dikke onvoldoende zijn.
    En ik voel me dan wel schuldig maar het gebeurt gewoon.
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik had wel dat ik niet echt meer bij de les was, maar dat kwam bij mij omdat ik vrijwel direct zwanger was, en daar dus heel erg mee bezig was, info opzoeken op internet etc.

    Daan0201 zegt het ook al, er is niemand die dit voor je kan beslissen, jij weet zelf het beste of je op je plekkie zit, en verandering van baan is altijd een gok, ikzelf heb 1.5jaar geleden mijn vaste baan met goede arbeidsvoorwaarden en vast contract ingeleverd voor een onstabiel bedrijf met mindere voorwaarden een een tijdelijk contract maar dit was het beste wat ik heb kunnen doen...pas toen ik op mijn nieuwe plek zat, besefte ik wat ik vastgeroest was bij mijn vorige werkgever...
    Veel succes!

    groetjes Sarina
     

Deel Deze Pagina