Hormonen van de leg

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Tsarola, 8 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsarola

    Tsarola Lid

    16 okt 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames en misschien heren geen idee of die er ook op zitten!

    Vandaag ben ik bij de huisarts geweest omdat mijn hormonen compleet van de leg zijn. Ik ben een dame van 31 die altijd erg stabiel is geweest in haar hormoonhuishouding en menstruatie.

    Nou heb ik in augustus onbeschermd sex gehad en heb ik de map gebruikt. Daarna nog een keer of 3 sex gehad maar hij kwam niet daad werkelijk klaar. Na ongeveer een maand kreeg ik gevoelige borsten.. Niet helemaal sterk op de maag en rare klachten.. Wel gewoon ongesteld geworden. 2 maand later verspringt ineens mijn menstruatie van de 23e naar de 10e (overtijd.. De 23e miste ik en werd het pas de 10e). Dat bleef stabiel maar ik bleef vage klachten houden.. Moe.. Niet sterk op de maag.. En puisten!! Nooit in mijn leven heb ik puisten gehad en nu heb ik puisten en dan elke keer een stuk 3 puisten tegelijk. Dat pruttelde zo verder met soms buikpijn klachten... Last van de spieren in heupen gebied.. Vaag dus.. Nu ben ik deze maand ineens de 4e ongesteld geworden! Zonder aanleiding.. Voor het verspringen van mijn menstruatie was ik altijd een week heftig ongesteld! Maar dan echt.. Maar nu is het 2 dagen een bloeding waarvan ik denk oke er komt wat uit.. Van alle verschoningen zit maar 1 tampon redelijk vol.. Ik heb continu rare borrels in de buik.. En behalve door de feestdagen natuurlijk ben ik aangekomen ondanks dat ik juist op de lijn let (al langere tijd dus lijkt mij geen oorzaak van de klachten... Ik ben bekent met pds en weet dus ook dat deze klachten daar niks mee uit te staan hebben)

    Dokter wist niet wat ze er van moet vinden dus laat ter uitsluiting van cysters maar een echo maken‍♀️ september oktober testen gedaan die waren negatief.. Ook bloedtest.. Dus word ik nu gek of hoe zit dat ‍♀️

    Echo duurt even voor ik terrecht kan.. Vandaar mijn vraag hier of iemand het herkent.. Ik dacht op een forum als dit zijn er vast ervaringsdeskundigen op het gebied van hormonen!
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.608
    15.071
    113
    Nabij Utrecht
    Je slikt dus geen pil oid?

    En voorheen werd je dus elke maand op de 10e ongesteld en nu op de 4e?

    Wanneer jeb je voor het laatst onbeschermde sex gehad?
    En dus ook die zonder klaarkomen.
     
  3. Tsarola

    Tsarola Lid

    16 okt 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ik was altijd de 23e dat verschoof in oktober ongeveer naar de 13e ik dacht door de map in augustus en afgelopen maand was het de 4e..

    9 september was de laatste keer sex zonder klaar komen...

    Gisteren werd ik al gebeld voor een echo omdat er iemand was uitgevallen.. Linker eierstok was goed.. Rechter zaten een paar eierblaasjes op? .. Geen zwangerschap.. Maar nu is de vraag wat is dan het probleem‍♀️
     

Deel Deze Pagina