Met schaamrood op m'n kaken (maar stiekem kan ik er nu wel heel hard om lachen), moet ik bekennen dat ik me vanmorgen heel erg heb misdragen De tante van mijn man heeft 2 paarden die ik zo af en toe een verzorg en rij. Deze week is haar dochter met spoed opgenomen in het ziekenhuis (gaat nu weer redelijk gelukkig), dus werd mij gevraagd of ik gisteren en vandaag de paarden wilde verzorgen. Gisteren geen probleem, aangezien ik een avonddienst had tot 23.00u heb ik met iemand van stal afgesproken dat zij ze 's avonds binnen zou zetten en eten geven. Vanmorgen dus expres mijn wekker gezet, zodat ik om 9 uur op stal kon zijn zodat ze niet te laat naar buiten gingen. Was ik al erg misselijk vanmorgen:x, nou goed even wat gegeten en snel naar de stal. Kom ik daar, had een behulpzame stalgenoot ze net voor me buiten gezet. Was ik dus voor niets op tijd mn bed uit gekomen en misselijk en wel naar stal gereden. Dus ik heb een beetje tegen hem gesnauwd dat ik nu voor niks was gekomen en dat hij nu zeker ook wel de stallen uit zou mesten. Toen ben ik boos naar huis gegaan. Toen ik thuis kwam begon ik onwijs te huilen en was ik op de een of andere manier zo van streek dat ik moest overgeven. Toen ik weer wat gekalmeerd was heb ik de tante van mijn man opgebeld met het hele verhaal. Zij moest erg lachen (ik toen ook). Ze zei: ach de mensen die weten dat je zwanger bent begrijpen het wel, en de rest denkt dat je ongesteld bent, haha. Ik ga vanavond toch maar even mijn excuses aanbieden als ik die man weer tegen kom, haha. (en maar hopen dat hij idd de stallen gemest heeft)
Hahaha heel herkenbaar, jantje lacht, jantje snauwt, jantje huilt....ik zou het hem gewoon even uitleggen Overkomt ons allemaal wel eens tijdens de zwangerschap, hormonsters he?
zoooo herkenbaar! de hormonen gieren de pan uit hier hoor, de tranen komen bij alles, kan zoo verschrikkelijk de hoek uit komen dat ik er daarna meteen spijt van heb maar ja.... kunnen we niks aan doen hoor
ooooooh hormonen, ik weet er alles van! gewoon je excuus aanbieden dan komt alles weer goed. Ben zelf de laatste tijd ook niet echt gezellig, en val snel uit om niets! ach ze moeten het maar begrijpen hoor...
Hahahahahaha.... ik kom niet meer bij...... Zo erg herkenbaar... eigenlijk heel erg irritant voor anderen en voor ons zo normaal!!! Laten we er vooral maar om lachen... Groetjes, (Heks) Claire
Ook ik vind het erg herkenbaar. Ik ben eigenlijk iemand die alles maar slikt en opkrop. Maar sinds mijn zwangerschap gooi ik alles er meteen uit tegen de betreffende persoon. Lucht echt op hoor! Denk dat ik daar na de bevalling gewoon mee door zal gaan.