Hallo dames, Zit met iets. Heb nu al 3 dagen last van pijn beneden zeg maar sinds gisteren vanaf 00.00 tot 02.00 pijnlijke harde buiken om de 5 a 6 minuten daarna in slaap gevallen en niets meer gevoeld de volgende ochtend weer niet nu begint het weeer om de 5 a 6 minuten weer ze houden niet lang aan maar zijn we pijnlijk soort menstruatie achtige krampen zeg maar maar dan niet hevig of zo wat moet ik niu gewoon efe me verloskundige bellen? Want heb noggeen ontsluiting en de baby was nog niet ingedaald en ben nog maar 35 weken wat moet ik hier mee heb ook al een hele lange tijd last van BI met hevige kramp aan de zijkant van me liezen die doorstralen naar me vagina zeg maar. Wat kunnen jullie als verloskundige normaal doen als ik ga bellen zeg maar ben zo bang dat ze weer zeggen voldoende rust een bad nemen en bla bla bla dat is telkens zo maar wordt er niet beter op me zoontje vorig jaar die kwam ook 2 weken eerder en al die tijd had ik ook pijn en ze zeiden van dat het blaasonsteking was maar dat was niet eens zo even later ben ik bevallen dus wat nu! alvast bedankt
Hoi Yakout, het kunnen wel indalingsween zijn als ik het zo lees. Een tweede kindje kan pas heel laat indalen, maar daar kun je wel flinke pijn van hebben af en toe. Zeker als je al flink last hebt van je bekken is het echt je zwakke plek. Er is helaas inderdaad niet zoveel aan te doen, behalve een kruik tegen je buik, een warm bad en bij toenemende pijn, zeker voor de 37 weken echt gewoon je vk bellen hoor, liever een keer teveel checken dan te weinig. Niet teveel zorgen maken, en bij twijfel je vk gewoon bellen. Groetjes Brigitte
Hoi Hoi, De verloskndige is gewoon langs geweest heb der verteld hoe ik me voelde ze kon er niets aan doen nu omdat het wat aan de vroege kant is mocht de pijn aanhouden dan weer bellen het zakt af en dan komt het later weer terug ze zegt datkindje nu wel is ingedaald en nu voel ik weer die pijn van onder ook soort druk gevoel hoe ver kan het kindje indalen is dat 1x of meerdere malen stomme vraag heb al 2 kindjes erg he hihihh. Heb echt het gevoel dat het niet zo lang meer gaat duren me laaste zoontje was ook al eerder gekomen dus weet eigelijk niet. gr
Hoihoi, Het kindje kan best diep indalen, dit gebeurt in etappes waardoor je vaker deze klachten kan krijgen. Ben benieuwd of je gevoel juist is en deze kleine niet al te lang blijft zitten! imke