Hormonen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kelsey, 9 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Hoi Dames,

    Ik merk dat ik vandaag een enorme hormonen bom ben:| ben de hele dag al emotioneel en boos op alles en iedereen! Echt zo vervelend, ik weet gewoon niet waar ik met mezelf heen moet. Verschrikkelijk en ik herken het ook helemaal niet van mezelf. Vriend heeft al de volle laag gekregen net :oops: heb dit bij mijn andere zwangerschappen niet zo erg gehad, misschien een keer tegen het einde maar niet nu al.. zijn er meer dames die er last van hebben?

    Het is maar goed dat mijn vriend het begrijpt en zegt ga maar even lekker naar boven en neem een reep chocolade mee dan ben je straks misschien wat meer te genieten :roflmao:
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  2. Ro1990

    Ro1990 Actief lid

    15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Hoi Kelsey,

    Ik ben (nog) niet zwanger (dat ik weet). Maar had vandaag precies hetzelfde als jij.. heb ook een drukkend gevoel op mn buik de hele dag.. (en buik is heel onrustig) gaat het inmiddels weer wat beter met je hormonen? :)
     
    Kelsey vindt dit leuk.
  3. Crankyberry

    13 feb 2019
    62
    25
    8
    Vrouw
    M'n collega's grappen steeds tegen elkaar dat ze maar beter bij me uit de buurt blijven.

    Dus ja, ik heb ook van die snauwerige uitspattingen.
     
    Kelsey en esklessebes vinden dit leuk.
  4. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Heb er ook last van, betrap mezelf er helaas op dat ik een heel kort lontje heb met klanten (callcenter). Simpel gezegd vind ik alle vragen dom:mad::oops: Dan voel ik mij weer lullig en vraag ik mij af hoe dit nu moet komen tot mijn verlof, er is geen vervangend werko_O
     
    Crankyberry, Kelsey en esklessebes vinden dit leuk.
  5. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    318
    193
    43
    Grappig, ik had het er net met mijn man over. Ik ben echt een heel ander mens geworden haha. Mijn lijf doet dingen die ik niet ken (eerste zwangerschap) dus ben daar vreselijk onzeker over en dat maakt me vooral heel chagrijnig. Echt best stom, want ik ben normaal eigenlijk nooit echt chagrijnig en daarbij ben ik echt super super super blij dat het eindelijk gelukt is. Ik snap echt niets meer van mezelf en hou me maar voor dat dit tijdelijk is :p.
     
    Kelsey en esklessebes vinden dit leuk.
  6. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik had het bij mijn twee meiden ook heel erg... mijn ex vond me een monster... en dat was ik ook wel een beetje. Maar ik weet niet of het komt omdat ik nu een jongetje krijg, ik een partner heb waar ik echt veel meer bij pas waardoor ik me velen malen minder irriteer, of dat ik gewoon wat ouder geworden ben (toen 24 en 28, nu 34)... maar ik ben deze zwangerschap een engeltje.
     
    Kelsey en esklessebes vinden dit leuk.
  7. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Heel erg herkenbaar al die hormonen. Het begon bij mij van de week ook al.. Niks was goed pffff. Dat wordt nog wat de rest van de zwangerschap!
     
    Kelsey en esklessebes vinden dit leuk.
  8. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Haha:roflmao::roflmao: hier hetzelfde al waren denk de eerste 10/12 wkn het ergst. Zo erg dat ik collega's wel kon aanvliegen(niet gedaan hoor) vd week zeiden collega's nog hoe erg het was ze hebben ook medelijde met mn vriend oja en dat mn ene collega zegt zal esklessebess ff vragen/bellen zegt andere collega doe dat maar ff niet. Normaal ben ik echt een stuk milder maarja is net alsof je op die grrrrr:eek::eek: momenten overprikkeld raak.

    Dit had ik ook niet toen ik zwanger was van zoon. Toen zat ik meer in een soort van bubbel.

    Daarvoor met mn mk die zwangerschap was ik ook veel meer grrrrrr:eek::eek:
     
    dreumesje, Kelsey en Frun vinden dit leuk.
  9. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113

    Hier bij zoon ook niet en nu wel dus geen idee weet nog niet wat het word.
     
    MamaZijnIsDeBom en Kelsey vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik herken het een beetje omdat ik zulke monsterlijke buien soms wel van de utrogestan kan hebben. Soms heb ik dan ook juist weer nergens last van.
    Tijdens de zw van mijn zoontje was ik af en toe wel snauwerig maar volgens mij niet extreem erg. Behalve toen we gingen verhuizen toen ik 34 wk zwanger was. Toen moest en zou alles op tijd af komen en toen was ik wel een bitch volgens mij. Maarja, can you blame me? Op het moment dat alles eindelijk klaar was kwam de baby..
     
    dreumesje en Kelsey vinden dit leuk.
  11. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Ja het gaat wel weer wat beter. Niet zo erg meer gehad sinds die dag gelukkig :D ik hoop dat je snel zwanger bent!
     
  12. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Ja dat heb ik dus ook op mijn werk. Maar dan met patiënten o_O kan het wel onder controle houden hoor maar merk wel dat ik een korter lontje heb. Heel vervelend :oops:
     
    Frun en esklessebes vinden dit leuk.
  13. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Haha heel begrijpelijk dat je toen een bitch was :roflmao: dat zou ik echt niet trekken. Ik heb er ook nooit zo erg last van, ook niet tijdens mijn menstruatie. Daarom dat het zo nieuw is voor mij. Heb het niet meer zo erg gehad sinds dat weekend hoor, merk alleen dat ik wat prikkelbaarder ben maar ja dat is wel onder controle te houden:)
     
  14. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Hier ook een zeer kort lontje. Vooral als E. een vuile pamper heeft en tijdens het verwisselen beslist dat ze niet wil stilliggen, overal kaka :rolleyes:
     
  15. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Nou als het een meisje wordt hebben we ons antwoord :roflmao:
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  16. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Haha grappig om te lezen dat ik dus niet de enige ben. Voor onze omgeving wat minder natuurlijk:D gelukkig heb ik het niet meer zo erg gehad als vorig weekend, maar merk zeker wel dat ik een korter lontje heb. Het is wat met die hormonen:oops: ik denk dat het ook wel zal schelen als we de eerste echo hebben gehad en ik het tegen wat meer mensen kwijt kan. Vind het zoooo moeilijk om geheim te houden!
     
    esklessebes vindt dit leuk.
  17. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113

    In mijn omgeving is er 1 iemand heel overtuigd van een jongen echt alle andere tot nu toe een meisje haha 12 april weten we het:roflmao::roflmao::roflmao: ben benieuwd wachten duurt lang... Ik zeg ook dat het een jongen is haha maar meer omdat 90% zegt meisje.
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  18. Kmbrly070

    Kmbrly070 Lid

    7 feb 2019
    36
    132
    33
    Vrouw
    Hier bij eerste zwangerschap echt heel lelijk geweest met 35 weken nieuw huis gekocht was ook niet echt bevorderlijk voor mijn humeur haha. En ben nu 6.3 van onze 2e en merk wel dat ik nu al een kort lontje heb.. minder geduld met mn dochtertje en irriteer me soms echt doood aan mn vriend
     
  19. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Vriendinnen en ik noemen het ook wel horrormonen:roflmao:
    Het is blijkbaar ook aan mijn FB reacties af te lezen...krijg ik weer een appje, of wordt het terloops genoemd: je had weer last van horrormonen zeker, zag je FB reactie voorbijkomen:oops:
     
  20. Dikkerdjedap26

    7 apr 2017
    44
    13
    8
    tijdens mijn eerste zwangerschap geen last van gehad ..Was enkel een enorme jankerd geworden :rolleyes:
    Vandaag 19 weken zwanger van de 2de en volgens mij mag mijn mannetje niet klagen als ik deze verhalen lees:D
    Maar ja ik ben natuurlijk nog maar net in de helft en ik verander mss nog wel in een draak als ik hoogzwanger ben en het is buiten 35graden !
     

Deel Deze Pagina