Hotel tips of huisjes ect...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 1991Mamavanvier, 11 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Oké.. Ik zou niet weten wanneer manlief en ik samen weg zijn geweest... Volgens mij al wel z'n 4 a 5 jaar geleden....

    Nu wil ik iets geven voor z'n verjaardag (juni) maar wil niet te duur, budget laat dat ook niet toe, en wil daar ook wat leuks kunnen doen.... Nu dacht ik ergens aan Ameland of Scheveningen... Met leuke uitjes en uit eten tussendoor... Maar iemand anders nog leuke/niet dure suggesties? Brand los zal ik zeggen :)
     
  2. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.703
    113
    't Gezellige Brabant
    Syane en 1991Mamavanvier vinden dit leuk.
  3. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik zou dan kiezen voor een hotelovernachting. Dat is goedkoper voor een nachtje. En wel zo lekker, enkel een tasje met kleding mee.
    Gewoon ff kijken wat er te doen is in de buurt en daar een hotel boeken.
     
  4. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    social deal staan wel vaak leuke/ goed betaalbare dingen op...
    Qua uitjes hangt er natuurlijk ook vanaf waar je van houdt en wat er überhaupt weer open is...
    Maar bijv. Solex rijden/ strandwandeling of boswandeling met picknick/ bootje huren..
     
  5. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.936
    113
    Vrouw
    Kijk eens op hotels.nl. Daar zijn vaak nog wel leuke aanbiedingen :)
     
  6. Dizzle

    Dizzle Niet meer actief

    Kijk eens bij Fletcher hotels op de website. Hebben al maanden dumpprijzen, lees 25 pp per nacht
     
  7. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Fletcher hotels, vind ik helemaal niets. Zeker als je een dumpprijs voucher hebt, dan heb je echt de slechtste kamer.
     
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hotelovernachting zou ik dan doen. Zandhuisje, natuurhuisje of huisje aan zee heeft geweldige accomodaties. Of in de zomer gaan wij vaak naar camping Bakkum in een duinlodge. Ik moet wel een klein beetje luxe hebben ;) maar voor 1 nachtje wel prijzig.
     
  9. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.606
    3.853
    113
    Ik vind Hotel Zuiderduin in Egmond aan zee en Golfzang, zusterhotel ervan, beide erg leuk.
    Die hebben vaak betaalbare aanbiedingen voor 1 nacht.
    Wij kijken vaak op hotelspecials.nl
     
  10. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Wij zijn erg fan van de rest-inn. Vond hotelkamers heerlijk, totdat ik een keer naast het kinderspeelgedeelte terecht kwam op de allereerste nacht dat wij weer eens konden uitslapen :roflmao: Sindsdien gaan we, als we samen weg gaan, voor een rest inn. Het voordeel is dat het een hotelkamer/huisje in een is. De privacy, maar ook de service van in de ochtend een ontbijtje vonden wij erg prettig.

    https://restinn.nl/
     

Deel Deze Pagina