Hou lossen jullie dit op...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jantina, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Mijn meisje is ruim 4 en gaat met veel plezier naar de kleuterschool.
    Nu speelt ze erg graag met andere kindjes en die zijn hier ook van harte welkom. Nu is er een meisje in haar klas die hier nu een paar x is geweest... mijn dochter vindt haar geweldig maar ik dus overduidelijk minder... het meisje is heel overheersend.. krijgt thuis naar mijn gevoel overal haar zin in en wil dat bij ons thuis ook.. maar mijn huis en mijn regels klaar! Toch dramd ze door... ze is ook heel brutaal, vraagt overal om, je geeft haar een snoepje en pakt gelijk een hele hand vol enz... Ik heb liever dat ze hier niet meer komt spelen, maar ja hoe breng je zo iets nou een beetje normaal.
    Zou niet willen dat ze in de klas zegt, mijn mama wil niet meer dat je bij ons komt spelen..
     
  2. 123miesje

    123miesje Bekend lid

    5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hier mag iedereen komen spelen maar er gelden in ons huis wel onze regels en er wordt dan ook op afwijkend gedrag gecorrigeerd/aangesproken. Als ze erg overheersend zijn krijgt je kind dat snel genoeg in de gaten en dan is de lol er snel af om ze nog te vragen (is hier in ieder geval de ervaring).
     
  3. Bri

    Bri Niet meer actief

    Zolang mijn zoon het leuk vindt om met iemand te spelen, en ik geen gedoe krijg met de ouders als ik hun kind in mijn huis corrigeer, is ieder kind (van die leeftijd) welkom.

    Tot nu toe alleen speelafspraakjes gehad met ouders erbij, maar dat zal vast niet lang meer duren.
     
  4. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M heeft wel eens vriendjes over de vloer en die corrigeer ik probleemloos. Het zal ongetwijfeld gebeuren dat er vriendjes mee komen die ik niet zo leuk vind, maar ja ... liever nu dan over 10 jaar :D (dream on ... ik weet het).
     

Deel Deze Pagina