Hallo, Ik heb binnenkort een housewarmingparty. Ik weet echt niet wat ik als kado moet geven, of hoeft dat niet persee. Heeft iemand tips?
Wij hebben ook een housewarming gegeven, maar uitzet dingetjes hadden we al genoeg. We woonden er namelijk al 1 maand en hadden alles al zelf gekocht. Ik was dus erg blij met de cadeau bonnen van de gamma en karwei. Iets leuks voor in de tuin is ook leuk om te geven, bijvoorbeeld een bolchrysant in een rietenmand
ja dat is wel een idee, bonnen van karwei of een intratuin of zo. en inderdaad iets voor buiten is ook leuk.
Een naambordje voor aan de voordeur laten maken, of een grote mand met spulletjes voor een romantisch avondje met z'n tweeen; kaarsjes lekker eten enz.
Misschien heb je een lekkere hapjes/kookwinkel in de buurt waar je wat dingetjes bij elkaar kunt zoeken, is altijd leuk.
Als je weet wat hun kleuren zijn dan kun je misschien een stel kaarsen op een plateau samenstellen en deze mooi inpakken? Leuk voor op tafel en kost niet zoveel
Kado bon voor Ikea is ook altijd handig. Verder heb ik wel eens een gevulde Wok gegeven. Een wok kopen (hema is niet zo duur) en vullen met wat er bij kan (xenos) kleine Chinese schaaltjes, eetstokjes, wok sausjes, placemats, klein kookboekje, enz. Ook heb ik eens een dienblad met allemaal thee spullen kado gedaan. Theepot, kopjes, suiker aan een stokje, losse, thee, thee ei. Enz. Die pak je dan in in doorzichtig cellofaan, strikje er om heen en klaar. Je kan het zo duur maken als je wil en het ziet er erg leuk uit. Succes ermee Zoe
Wij kregen zelf veel dingetjes voor in huis. Maar heel veel hadden we al en toen dus dubbel! Ik vond cadeaubonnen handiger. Of een leuke fotolijst of iets dergelijks.
wij hebben vh weekeind een housewarming van vrienden en geven een tegoedbod voor een canvas doek (zo'n schilderij, kun je zelf kiezen wat erop komt, mooie foto bijv.). ik had het bedacht, en zou er zelf heel blij mee zijn. nu hopen dat zij dat ook zijn, hihi!
Dat krijgen wij ook van mijn zus. Als de kleine straks geboren is, gaan we een mooie foto uitzoeken/maken en daar een canvas doek van laten maken. En dat krijgen we dan van haar. En van mijn broer hebben we een bon gekregen van Sissy Boy. Daar hebben ze vanalles voor in huis. heel leuk.