Huiduitslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MICH18, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

    MICH18 Fanatiek lid

    12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ik ben nog maar pril zwanger, ik schat vrijdag 6 weekjes.

    Maar heb sinds een tijdje gekke uitslag.. Eigenlijk viel me vandaag mijn buik op...paar dagen geleden mijn hals en al wat eerder onder mijn kin en bij de kaaklijn/wang.

    Het is niet zo dat het constant jeukt maar het jeukt wel zeker als ik begin met krabben dan merk je dat het wel jeukende uitslag is.

    Is iemand hier bekend mee? Het is nramelijk mijn 4de zwangerschap maar heb dit nooit gehad..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Joytjuhh

    Joytjuhh Actief lid

    18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Wat vervelend! Ik heb mijn hele zwangerschap al last van jeuk :( dus weet hoe irritant het kan zijn..
    Het kan zijn dat het komt door de hormonen (is mijn 3de zwangerschap en bij de vorige 2 ook nooit last van gehad).
    Probeer het gehydrateerd te houden en mocht het uitbreiden even langs de dokter (bij mij is het het een pittige vorm van eczeem) dan kunnen ze evt een zalfje met een klein beetje hormonen voorschrijven.

    Liefs
     
    MICH18 vindt dit leuk.
  3. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Ik heb het in mijn tweede zwangerschap gehad. Overal jeukende bultjes, uiteindelijk werden dat grote droge plekken. Was eczeem, biopt is afgenomen door dermatoloog nadat de huisarts er niet uit kwam. Ik ben toen behandeld met een hormoonzalf en hele vette zalf voor m'n hele lijf ter preventie.
     
  4. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Hier ook wat last van jeukende bultjes op borst en armen. Kwam met name met warm weer, nu gaat het weer wat beter. Hopelijk trekt t gauw weg en anders misschien je huisarts even vragen als het echt niet te doen is?
     

Deel Deze Pagina