Huidverzorging

Discussie in 'De lounge' gestart door Dithje, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

    Dithje VIP lid

    19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Meiden,

    Ben op zoek naar nieuwe/andere huidverzorgingsproducten.
    Wat gebruiken jullie en waarom? Wat hebben jullie gebruikt en waarom beviel dat niet? Brand maar los! :D
     
  2. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Nou om eerlijk te zijn, ik gebruikte altijd alles van biodermal in volle tevredenheid, maar ik vind het veel te duur geworden. Dag creme 25 euro, nacht creme 25 euro.
    Tegenwoordig van het reformhuis, de Tuinen, heb ik hun eigen merk dagcreme en een nachtcreme. 6 euro per potje en echt fijn!
    Mijn huid reageert er goed op. Voor heen altijd biodermal omdat ik zo n super gevoelig huidje heb. Dit is ook echt zacht en rijk voor de huid.
     
  3. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Ik gebruik 2 merken dag en nacht creme; van de Zwaluwhoeve en van Nivea. Ik ga maar 2 x per jaar naar de Zwaluwhoeve en haal dan gelijk de creme, zodra die op is gebruik ik een hydraterende versie van Nivea.
    Verder reinig ik mijn gezicht met de Nivea Young collectie.
    Voor de rest gebruik ik Bio oil (voor mijn zwangerschapsstreepjes :)) en een bodylotion en olie van Burt's Bees.
    Scrubben doe ik met scrubzout van de Zwaluwhoeve.
    Waarom ik dit allemaal gebruik? Door de jaren heen verschillende dingen geprobeerd en op een gegeven moment bij deze merken blijven hangen.
     
  4. tulip

    tulip Niet meer actief

    mei dao van rituals
     
  5. Noa14

    Noa14 Fanatiek lid

    4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Leuke topic, echt mijn ding :)

    Ik gebruik verschillende merken:

    Anayake, reinigingsmouse
    Lancaster, matt aquamilk dagcreme
    Helena Rubinstein, nachtcreme

    En voor douche en bodymilk gebruik ik vaak verschillende merken uit de drogist. Net wat ik lekker vind ruiken, o.a.

    Rituals Doucheschuim die rose bus (weet even de naam niet) en
    Nivea doucheolie

    Maar kokusgeurtjes ben ik ook verzot op.
    Dus shampoo en cremespoeling van Schwarzkopf die bruine flessen/kokos dus is ERRUG lekker. Die ruiken naar 'Zaanse Kermis koekjes' mmmmm
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    qua gezichtverzorging gebruik ik de lijn van estee lauder of clarins.
    Qua lichaamsverzorging ben ik verzot op de producten van sabon
     
  7. Dithje

    Dithje VIP lid

    19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks voor jullie reacties dames!
     
  8. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    VOor mijn gezicht gebruik ik producten van Vichy, douchegel en creme va Dove. Lekker zacht en subtiel geurtje.
    Ik gebruik Vichy omdat mijn huid er goed op reageert, van Nivea etc krijg ik uitslag, dikke ogen en ga zo maar door. Voorheen gebruikte ik altijd producten van Lancome, maar Vichy is qua prijs een stuk leuker!
     

Deel Deze Pagina