Ik ben op zoek naar leuke meidenschoenen. Nu ben ik verschillende winkels afgeweest, maar niet veel kunnen vinden. Eigenlijk niks ... wat ik echt leuk vind. Ik vind ze allemaal zo grof. Ze is zelf niet zo groot en dan vind ik die grove schoenen niet zo leuk staan en zoek ik een fijnere schoen. Maar waar ... ?? Wie heeft tips??
Ik denk dat het ook een kwestie van wennen is hoor. Ik vond "echte" schoenen ook ineens zo lomp staan bij haar.. Maar nu zie ik het amper meer. de schoentjes van Jochie zijn leuk en stoer!
jochies, schoesme, we hebben zelf petite shoes... ze zien er inderdaad wel lomp uit, maar op den duur merk je er niks meer van.. en het is echt wel functioneel...
elefant schoentjes moest bij youame ook erg wennen hoor die heeft ook hele kleine voeten ze is nu 2 1/2 en heeft maat 20 heb van de week laarsjes en snaekers bij scapino
Meiden, bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb hele leuke gekocht van Jochie! Heb even op internet gezocht naar winkels die het verkochten. Ze zijn echt heel leuk!