huilen en tieren bij de laatste fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door randi, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. randi

    randi Niet meer actief

    als ons tia haar laatste fles rond 20.00 krijgt is dit de laatste 3 dagen een hele onderneming geworden. ze drinkt flessen van 250 ( 210 water en 7 schepjes) de eerste 150 gaat vlot maar dan begint het. ze gaat dan schreeuwen en tieren dus zet haar rechtop, laat haar boeren maar als ik haar dan haar fles weer aanbied is het weer tieren. het is niet van pijn maar eerder een soport woedeaanval. is mijn vraag van; zou dit leeftijdsgebonden zijn en zijn der hier nog die dit meemaken? ze wordt in ieder geval niet wakker van honger s'nachts maar slaapt daarna rustig door tot 7a8 uur s'morgens
     
  2. MaMart

    MaMart Lid

    21 mei 2007
    5
    0
    0
    Kampen
    Ja, hier nog zo eentje! Alleen zij deed 't niet alleen bij de laatste fles, maar bij bijna alle flessen! Als ze vond dat ze genoeg had(en dat was vaak al halverwege de fles) hoefde je echt niet te proberen om de fles weer in haar mond te stoppen, want dan was het drama :confused: ! Ze werd dan echt heel driftig! Gelukkig gaat het de laatste dagen beter. Hier heeft het maar een dag of 4 geduurt, dus wie weet...
    Ik heb het idee dat dit ook met de 19-weken sprong te maken heeft.
     
  3. Duma

    Duma Bekend lid

    13 sep 2007
    973
    908
    93
    Mijn meid heeft dat ook een tijdje gehad, (ong. een week lang)
    is net een paar dagen over.
    Geen idee wat het was, maar ze had wat gedronken, stopte dan,
    en als ze de fles dan weer zag, begon ze opeens te schreeuwen, hoofd afwenden, etc.

    Was vooral de laatste fles,
    maar ook soms overdag.
     
  4. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune doet dat regelmatig. Ene keer niks aan de hand, andere keer drama.
     
  5. pipi24

    pipi24 Actief lid

    2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi

    ik zit ook al een tijdje met dit probleem.
    nikki drinkt de eerste helf van de fles goed leeg en daarna is het ook een drama wil ze hem niet meer dat ging bij elke voeding zo behalve als ik ze dan in de box leg drinkt ze hem zonder probleem verder op.

    in eerste instantie heb ik van alles geprobeerd andere speen andere manier vast houden maar niets hielp.

    op dit moment gaat het iets beter.
    en als het weer gebeurdt leg ik ze gewoon in de box en laat haar daar verder drinken. en bij de laatste voeding in haar bedje

    maar nu het iets beter gaat valt me wel op dat ze minder drinkt als normaal.
    eerst dronk ze een fles van 200ml en nu drinkt zo ongeveer tussen de 120 en 160ml.

    hebben jully dat ook?

    volgende week moet ik weer naar cb en zal daar is vragen of ze er een verklaring voor hebben.

    liefs patricia
     
  6. randi

    randi Niet meer actief

    ok denk dat dit inderdaad een sprongetje is dus want ja , ze is al wel bijna 5 maanden maar ze zijn ook 4 weken te vroeg geboren. dat kan dus kloppen :) nog maar effe op ons tanden bijten dan. zolang ze het verder goed doet maak ik me geen al te grote zorgen maar wou toch wel weten of mijn vermoeden juist was
     
  7. odet

    odet Niet meer actief

    mijn ukkie dodet het ook bijna altijd bij de laatste fles, komt omdat hij dan gewoon erg moe is
     
  8. Stay Funny

    Stay Funny Bekend lid

    6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    Indd wilde ik ook net zeggen..
     
  9. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier heeft Mika dat ook een tijdje gehad...
    toen ben ik een fles minder gaan geven..en toen deed ie t niet meer..
    Hij heeft trouwens altijd flessen van max 180 water met 6 schepjes gehad..
     
  10. randi

    randi Niet meer actief

    nou hier is het gestopt na 3 dagen dus was een sprongetje van haar. moe was het zeker niet want die tekenen ken ik direct en een fles minder is zeker geen optie geweest want ze zit nog maar op 4 flessen maar toch bedankt voor het advies dames ;)
     

Deel Deze Pagina