We denken dat ons zoontje verkeerd drinkt waardoor hij veel lucht binnen krijgt. Als hij een paas slokken heeft gedronken dan hoor lucht in zijn buikje. Ik laat hem een paar keer boeren tijden het drinken en daarna ook nog en dan laat hij flinke boeren. Ik houd hem dan nog eens een tijdje recht op en dan breng ik hem naar bed daar ligt hij eventjes stil om hem heen te kijken en dan begint hij te huilen.. Ik laat hem soms in slaap huilen maar als het lang duurt dan zit er een boer dwars. Slaapt hij meteen dan wordt hij na een uur wakker en zit er een boer dwars en nog een uur later weer een. Wat kan ik hier aan doen? Groetjes Oh ja en hij spuugd regelmatig na zijn voeding
Hallo, Het is belangrijk dat de speen tijdens het drinken volledig gevuld is met voeding. Er zijn ook speciale flesjes met een ventiel aan de onderkant. Het is ook erg belangrijk dat je kindje rustig drinkt, het liefst 20 minuten over een fles. Groeten eveline
Bedankt voor je antwoord, ik gebruik de difrax s fles en zorg dat de speen altijd gevuld is, dat rustig drinken tja dat doet hij in het begin niet later wel.. en hij doet er zeker 20 min over zijn fles..