had ff een vraagje klopt het ook da als je zwanger bent da je dan erg emotioneel ken zijn??? bormaal heb ik het nie zo erg maar ik heb van de week gewoon zitten janken bij GTST nie normaal meer.hhhihihihi dikke kusss
Door een zwangerschap kan je wel emotionele buien hebben ja...maar dat zegt natuurlijk nog niet erg veel.
Ik ben ook nooit emotioneel bij tv programma's, maar van de week was er iets heel zieligs op tv en ik was helemaal overstuur, hihi. Mijn man had gewoon moeite mij te troosten, dit heb ik echt nooit. We houden het maar op de hormonen groetjes, tamara
hahaha Nou ik moet mementeel al huilen als ik naar de tekenfilmpjes van mijn dochtertje kijk!! En ik ben NIET zwanger. Allemaal hormonen of je nou zwanger bent of niet hihi groetjes
Ehh, kan me herinneren dat ik ook bij gtst een traantje heb gelaten... Grappig zeg, doet me anders weinig!!
Ik ben altijd al super emotioneel geweest, hoop niet dat dat nog meer versterkt wordt, anders hou ik het straks nergens meer droog hahahaha
Hi, ik heb afgelopen week voor het eerst een huilbui gehad, maar dat is meer omdat ik me heel erg veel zorgen maak of het allemaal wel goed gaat en zo. Ik ben nog geen 3 maanden en vind het zo spannend! het duurt zo lang voordat je zekerheid hebt. Ik huil echt NOOIT, dat is ook niet goed dat weet ik maar het gebeurt gewoon niet. Mijn man schrok er helemaal van dat ik zomaar in tranen uitbarste! Maar goed nog een paar weken volhouden en dan ga ik genieten! Weet je wat ook een leuk forum is voor GTST fans: www.goede-tijden-slechte-tijden.nl ik ben daar moderator en het is echt een heel leuk forum waar je ook over andere dingen kunt chatten! Groetjes