huiluur (tjes)

Discussie in 'De lounge' gestart door tam27, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hebben jullie moppies dat ook, het vaste huiluurtje. Nynke heeft het eind van de middag/begin van de avond van 16:00 tot 20:00, ik kan de klok erop gelijk zetten :D
    Er is dan ook geen land mee te bezeilen, troosten, laten huilen, badje, masseren, niks lijkt te helpen.
    Ik zie dat ze ontzettend moe is en tussendoor vallen haar oogjes ook dicht, maar ze is dan te overstuur om te gaan slapen.
    Ik moet zeggen dat ik gewoon tegen de avonden op ga zien en ik word er soms heel erg nerveus van.
    Hebben jullie misschien nog tips of is hier weinig aan te doen.
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hihi ja had caitlin ook
    maar dat is alweer over ze heeft het misschien 2 weekjes gehad
    bij haar was het 21.30 daar kon je ook de klok op gelijk zetten
    ik heb haar op een gegeven moment laten huilen dat heeft 2 dagen geduurd en toen was het over
    ze huilde dan 20 a 30 min maar niet intens ,meer beetje klagend
    nu slaapt ze als een roosje

    suk-6
     
  3. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik herken het. Onze jongste had het ook tussen 17:00-19:00, heerlijk onder etenstijd. :(
    Ik had haar dan vaak in de draagzak en dat vond ze heerlijk, ondertussen kon ik gewoon bezig blijven; opruimen en koken etc. Als we zaten te eten dan legde ik haar in de wagen en wiebelde ik die met m'n voet. heb zelf wel eens lopend gegeten met haar in de draagzak. ;)
    Als dat niet hielp en ik echt niets met haar kon, liet ik haar vaak even uithuilen in de wandelwagen. Hoe zielig het ook was.
    Suc6 ermee.
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik kan je geen tips geven, want iris heeft geen huiluurtje....(tenminste, nog niet!) ze ligt heel tevreden in de box, en als ze eruit wil gaat ze wat jengelen.....dan heb je haar op de arm en dan is ze stil......

    ik wens je wel veel succes met Nynke
     
  5. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Elyesa heeft het tot nu toe ook niet maar zal maar houd vasthouden, hij ligt meestal te brabbelen en met zijn handjes te spelen en rond te kijken is een vrij tevreden ventje.

    groetjes talia
     
  6. Mijn zoon is dan wel al bijna 19 maanden..
    Maar die heeft nu ook last van huil of te wel jengel uurtjes.
    En dan vooral als hij wakker word na zijn middag slaapje.

    Denk dat er een hoektandje door moet komen, of hij zit gewoon niet echt goed in zijn velletje..

    [​IMG]
     
  7. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Eigenlijk ken ik het van mijn twee meiden niet zo'n huiluurtje, maar isa begon wel vaak te jengelen rond 18.00 uur. Mijn idee kreeg ze teveel aan prikkels want ze was echt moe. Ben haar toen een uurtje in de bak van de wandelwagen gaan leggen en het jengelen werd promp gestopt.
    Zo krijgt ze toch even wat meer rust dat ene uurtje.

    Succes
     
  8. CarDani

    CarDani Lid

    27 apr 2006
    30
    0
    0
    Badje 's-avonds. Daarna flesje en slapen.
    Als ze eventjes huilt is niet erg. Veel baby's nemen dit "aanloopje" om te gaan slapen.

    Maar een avondbadje doet wonderen. En een vast ritme natuurlijk.
     
  9. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Wen er maar aan en het gaat vanzelf weer over. Altijd wanneer het etens-kook-tijd is, is het stresstijd. Vervelend ja, maar het gaat wel weer over.
     

Deel Deze Pagina