Huishoudelijke hulp?

Discussie in 'De lounge' gestart door ratatosk, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Heeft iemand dat hier? Wat mag hij of zij bij jullie doen, hoe vaak, en wat ben je eraan kwijt?
    Hoe ben je aan de hulp gekomen?

    Onze badkamer is altijd smerig. Ik word er gewoon chagrijnig van. De keuken mag ook best wat vaker een beurt. Ik zou graag iemand willen 'aannemen' die eens per twee weken een keer de badkamer en keuken onder handen neemt. Het is niet veel en met een uurtje zal ze ook wel klaar zijn. Maar waar haal ik zo iemand vandaan?
     
  2. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Marktplaats? Of iemand in je omgeving die een poetshulp heeft ? Ik zou wel iets langer dan een uurtje uittrekken ;) mijn ervaring is als je goed de badkamer onder handen neemt dat dit al vaak 45 minuten kost en keuken net zo, misschien kan ze dan nog de ramen meenemen? vaak is 10 euro een normaal tarief om te geven! Maar sommigen vragen er ook 15 euro voor! Het is net wat je er voor over hebt!
     
  3. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    Zoekfunctie ;)
     
  4. Helise

    Helise Fanatiek lid

    4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Nu niet meer maar heb wel een hulp gehad in de zwangerschap en na de bevalling. Zij kwam om de week 2 uurtjes en deed dan sowieso de badkamer en daarbij elke week nog wat anders. Bv keuken, ramen, deuren, radiators enz. Betaalde 10 euro in het uur.
     
  5. Even rondvragen in je woonplaats, plaatselijke supermarkt advertenties bekijken, of marktplaats.. Heb je niet evt een jonger nichtje/zusje oid dat een leuk zakcentje bij wil verdienen? Ik heb toen ik nog met mijn x woonde een hulp gehad 1x per week, was echt ideaal. Zij was meestal 2 uurtjes bezig met het hele appartement (90 m2). Ik wil er op den duur weer een gaan zoeken. Ze zou in ons geval dan gewoon het hele huis doorgaan, elke week de standaard dingen (afstoffen, keuken en badkamer poetsen, stofzuigen en dweilen) en eens in de zoveel tijd nog wat extra klusjes (oven uitboenen, ramen zemen). 10 euro per uur is een normaal tarief volgens mij. Strijken heb ik ze nooit laten doen want de huishoudster daarvoor die verpestte alle shirts :)
     
  6. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.828
    1.300
    113
    Ik heb hulp via hulpstudent.nl , erg prettig. Vooral fijn dat er een organisatie achter zit. Je betaalt daar 12,95 per uur. Mijn hulp sopt de keuken, toilet en badkamer, stofzuigt, dweilt en stoft af. Daar doet ze dan ongeveer 2,5 uur over. Ze komt eens in de twee weken.
     
  7. Zia86

    Zia86 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Via marktplaats. Ze is eerst langs geweest voor een intake en een bakkie koffie. Nu komt ze of elke week of on de week net hoe vies ons huis is. Ze doet alleen de bovenverdiepingen, echt super heb ik daar geen omkijken naar. Beneden doe ik zelf ;) succes met zoeken!
     

Deel Deze Pagina