Ik ben op zoek naar namen die bij de naam Emma passen. Voor een meisje denk ik het zeker te weten: Sara. Wat vinden jullie hiervan? Voor een jongen heb ik echt nog helemaal geen flauw benul. Hebben jullie ideeën? We houden van simpele 'geen flauwekul' namen. Dus alles in de categorie jayden, delano, givano etc vallen af. Bedankt alvast!
Emma en Sara vind ik goed passen! Voor jongens denk ik aan: Abel Adam Arthur Bas Bram Cas Daan David Dennis Emiel Erik / Eric Ewoud Florian Floris Gijs Hugo Jasper Jelke / Jelte Jelle Jelmer Jens Jeroen Jesse Joep Jonas Joost Jorian Joris Jorn / Joren Jorrit Julian Jurjen Jurre Jurrian Jurriën Krijn Lars Laurens Lucas / Lukas Maarten Mark / Marc Marten Mathijs Maurice Maurits Mees Menno Niek Niels Olaf Olivier Ralf / Ralph Remco Roel Roelof Ruben Sander Sieb / Siep / Seb / Sep / Sebbe Stef Stijn Teun Thijs Tibbe Tije / Thije Tijn / Thijn Tim Timo Tobias Tom Twan Tybo / Tibo Wouter
Leuk Emma en Sara! Jongensnamen waar ik bij Emma aan denk zijn: Fedde Jurre Stijn Kevin Calvin Mathijs Roan/Rowan/Rowen Dani Alex Leander Mees vind ik ook errug leuk bij Emma Pepijn Daan Nick Niek Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen!
Ja mooie combi!! Jongensnamen: Aaron Alex/ Alexander Ben/ Benjamin Bart Bram Christian/ Chris Daniël/ Daan Dorian Finn Florian Fabian Gabriël Gideon Guus Gijs Hugo Henry/ Henri Jonathan Julian Justin/ Justus/ Julius Luuk/ Luc/ Lucas/ Luciën/ Lucian Max/ Maxime Marc/ Mark Milan Morris/ Morrisson Nathan Niek Olivier Pim Ron/ Ronald Ruben Rogier Sam/ Sem/ Samuël Sebastiaan/ Sebastian Stijn Stan Tobias/ Toby Tristan Thomas/ Tom/ Thom Thijs Vico Vince/ Vincent Wessel Zit hier iets bij? Succes! Vind Emma een erg mooie naam
Emma en Sara vind ik een leuke combi . Ik ken een broertje en zusje die Emma en Bram heten, dat vind ik ook wel goed bij elkaar passen. Verdere suggesties: Hugo Thijs David Simon Lucas Thomas Sam
Emma en Sara passen mooi bij elkaar! Sarah vind ik nog net iets mooier en klassieker staan. Er zijn al veel jongensnamen genoemd, maar ik probeer er nog een paar aan toe te voegen: Oscar Felix Ivo Jonathan Jason Jonas Micah Nathaniel Laurens Maarten Mathis Matthias Wout Nout Joris Ramses Remi Milan Novan Nolan Jim Lodewijk Dion Noam Joachim Holger Jelger ...
Dank jullie wel voor de reacties! Vind zelf uit de genoemde rijtjes Thijs, Lucas, en Bram leuk. Helaas vind mijn vriend het nog niet 'de' namen. Dus we zoeken nog verder. Gelukkig ben ik pas 9 weken.....
Emma en Martijn!! Emma en Jurre Emma en Niels Emma en Sara...past mooi. Maar vind het zelf jammer van twee x een a op het eind. Emma en Lieke vind ik bijvoorbeeld leuker klinken....maar dat is maar een detail