Hunted

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 23 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Seizoen 3 is begonnen.
    Wie volgt het nog meer?
     
    Spoetnik, Emama en jolien 1986 vinden dit leuk.
  2. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.975
    113
    ja ik volg het ook!!! super leuke serie, het verbaasd me hoe snel en hoeveel ze kunnen vinden en achterhalen. ik ben heel benieuwd wie er als eerste uit vallen. ik denk dat het meisjes stelletje al metteen gepakt gaat worden die nu "veilig" in de B&B zitten.
    En die ICT man met de laptop daar ben ik heel benieuwd naar, want online gaan lijkt me sowieso niet slim.
    en ik moest heel erg lachen om die jongens die de kogel vonden omdat ze gewoon een militair oefenen terrein op waren gelopen.
     
  3. K00

    K00 Niet meer actief

    Ja! Echt een tof programma.
     
  4. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ja ik volg ook :) ik woon vlakbij Nijeveen. Wel grappig om zoiets herkenbaars te zien en horen. Ben heel benieuwd denk volgende aflevering opgepakt.
     
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik volg het ook weer. Echt een leuk, interessant programma.

    Ik vraag me wel altijd af of de (meeste) deelnemers de vorige seizoenen niet hebben gezien, er worden echt wel domme fouten gemaakt door sommigen. Ik ben heel benieuwd of iemand het gaat halen tot het eind.
     
    Emama en jolien 1986 vinden dit leuk.
  6. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik heb het opgenomen en ga vanavond kijken :D
     
  7. Mama&Go

    Mama&Go Actief lid

    5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Ja idd, de eerste serie was ik met verbazing aan het kijken wat de opsporingsdiensten allemaal kunnen en mogen doen. De series erna was ik vooral verbaasd van de fouten die gemaakt worden.

    Net als dat stelletje in dat b&b dat heeft echt niet door dat er overal camera's hangen en dat die auto zo bekend is. Of dat telefoons afgetapt worden. En je verstoppen met een knalblauw tent....

    Geen idee hoe ver ik zou komen, maar na de eerste serie weet ik wel wat slim is of juist niet.
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  8. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Sjips. Dacht dat het nog moest beginnen maar de eerste aflevering is dus al geweest....
    Kleine spoilers gelezen....

    Eens kijken of ik op Internet wat terug kan vinden van gisteren..
     
  9. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik verbaasde me ook over de domme fouten en vooral het onvoorbereide. Ik snap dat de start onverwachts was, maar je bent zo teruggevallen op je oude plan als je even een telefoon ofzo mag lenen om iemand te bellen.

    Ik vind het zo stom dat dat ene stel alleen te volgen is via internet.. Dan laat maar hoor.
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat had ik ook... kijk het voor het eerst - maar kom oorspronkelijk uit een dorp in de buurt van de startplaats.. leuk om die plekken dan zo te zien!
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  11. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ja, ik volg het ook. Leuk tijdverdrijf om te kijken.
     
  12. Emmaly

    Emmaly Actief lid

    20 aug 2016
    453
    144
    43
    Jaa ik ben fan! Het lijkt me ook zo gaaf om een keer mee te doen, maar dat zal ik mn familie niet aandoen:rolleyes:.

    Inderdaad zijn er weer domme beginnersfouten gemaakt... Ik ben heel benieuwd naar die 2 vrienden, zonder plan en voorbereiding :).

    Ik vind het heel leuk dat je echt nog niet weet wie het redt. Sommige mensen blijven steeds gefocust, maar anderen proberen het uiteindelijk toch bij bekenden en dan ben je zo gepakt!
     
  13. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Pfff er zitten inderdaad wel een paar hele domme beginnersfouten in en echt slecht voorbereid (een knalblauwe tent? Serieus? Google Maps willen gebruiken?)

    Wel een originele aftrap zo! Gooit een hoop plannen overboord denk ik en je moet meteen een afweging maken: ga je alsnog (gedeeltelijk) terug vallen op bekenden?

    Oh en ik vind het heeeeeeel stom dat ze weer op bepaalde punten tussendoor terecht moeten komen. Vorig jaar zijn daardoor deelnemers gepakt door fouten van andere deelnemers en dat vind ik persoonlijk niet eerlijk.
     
    Emama en jt82 vinden dit leuk.
  14. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Ja dat vond ik vorig jaar ook zo jammer. Gister terug gekeken en dacht met t pinnen....
    Waarom maar 70 pinnen?
    Vond t wel leuk om te zien dat iedereen tegelijkertijd gedropt werd. Zo kunnen de hunters niet door anderen al degene pakken die later zijn vertrokken zoals vorig jaar.
    Ik ga het uit weer volgen. Vind t wel interessant om te zien
     
  15. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Dus toch! Ik dacht het al niet goed begrepen te hebben.
    Nou zo fanatiek ben ik nu ook weer niet. Jammer, maar dat stel volg ik dus niet.
     
    Emama vindt dit leuk.
  16. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ja raar is dat
    Zou in 1x veel meer doen. Of zou je maar zoveel per keer mogen?
     
  17. K00

    K00 Niet meer actief

    Vroeg ik me ook af. Zou ook met 1000 euro op stap gaan haha.

    En inderdaad jammer dat we dat stel niet zien !
     
  18. jt82

    jt82 Fanatiek lid

    17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ja volgens mij zit daar een limiet op inderdaad. Dat was vorig seizoen in elk geval wel.
    Maar dat maakt het ze wel onnodig moeilijk, net als dat ze straks weer ergens die coördinaties moeten gaan ophalen.
     
  19. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Er staat dacht ik 350 op de rekening voor ze. En indd. Straks moeten ze zich melden bij bepaalde punten wat t voor de hunters makkelijker maakt om.ze te vinden. Ben Dus heel benieuwd wie t gaat redden en wie binnen ee week al gepakt worden
     
  20. rums

    rums Niet meer actief

    Ik ben ook fan! Ze mogen inderdaad maar beperkt pinnen.
    Die meiden die de overal weggooiden en dus ook de sleutel... foi foi foi. Hopelijk was het de adrenaline.

    Maar hopelijk hebben de programmamakers geleerd van vorig jaar met de kluisjes.
     

Deel Deze Pagina