Huwelijk jubileum ouders

Discussie in 'De lounge' gestart door Caro25, 11 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Over een paar weken zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en geven zij een feestje. Toevallig waren goede vrienden van hen een paar weken terug 40 jaar getrouwd. Mijn moeder vertelde dat de kinderen en nog wat andere familieleden nog een stukje hadden gedaan, powerpoint met foto's en wat andere dingen. Hier hadden wij nooit aan gedacht!

    Het is al best kort dag, maar misschien leuk om nog iets speciaals te doen. Jullie nog ideeën?
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.532
    26.093
    113
    Vrouw
    Wij hebben elke gast een A4 laten maken met foto's en hun herinneringen/anekdotes etc aan mijn ouders. Dat hebben we laten verwerken tot een boek.

    En verder hebben wij als gezin een pakket nostalgie samen gesteld met dingen die ons deden denken aan onze jeugd: bv bepaalde snoepjes die mama altijd aan ons gaf in de kerk haha
     
    Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  3. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik zag laatst op facebook dat iemand foto's van vroeger als kinderen op volwassen leeftijd hadden "nagespeeld" zelfde soort kleding, props en houdingen. Dsn hadden ze een boek gemaskt met de foto's van vroeger en nu naast elkaar. Was echt heel grappig!
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.209
    113
    Ik weet niet wat het kado is?

    Pas meegemaakt dat de familie geld had ingezameld voor een vakantie.
    Dmv vragen en opdrachten konden ze kaartjes met bestemmingen kiezen. Kregen ze een 2e moesten ze kiezen tussen die 2.
    Dus bijv eerst kaartje texel gehad. Daarna Parijs. Tussen die 2 kiezen en de "foute" terug geven. Als ze dan weer wat kregen daar weer tussen kiezen.

    Aan het einde hadden ze allebei hun leukste bestemming gekozen uit hun kaartjes en moesten ze nog kijken welke van die 2 het ging worden.

    Bestemmingen waren heel divers. Met/zonder hond, met/zonder diner, stad/bos, binnen-/buitenland, auto/vliegtuig/trein
     
    Gewooniemand, Ysabella en DQueen vinden dit leuk.
  5. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.610
    3.987
    113
    Boekjes laten printen/drukken met wat grappige foto’s of anekdotes van vroeger en nu en neerleggen/zetten op de feest locatie.

    Of wat powerpoint slides met een ABC, met leuke dingen van vroeger en nu. Eventueel van te vore wat vrienden of familie vragen om wat leuke foto’s of anekdotes met jullie te delen.
     
  6. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de tips! Ik zal nog eens kijken
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.532
    26.093
    113
    Vrouw
    Even een tip, als je familie ook nog stukjes gaat doen vraag vooraf wat ze van plan zijn. Wij waren zo enthousiast dat we waren vergeten de een beetje een tijd aan vast te knopen. De 1 had een liedje dus ging vlot , de ander had t ook kort en toen...

    De neef van mijn vader bleef maar oeverloos doorl*llen over de meest uiteenlopende dingen dat het niet eens meer om mijn ouders ging. Eten was ondertussen al opgediend. We hebben heel subtiel mijn toen net 1 jarige zoon laten kruipen naar hem toe en toen was hij afgeleid en konden we zeggen: eten staat geserveerd!
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  8. Denise K

    Denise K Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Wij hebben voor het jubileum van mijn ouders een tijdlijn gemaakt. Foto's verzameld en op volgorde en voorzien van kort teksten op een lange slinger (van gekleurd papier) geplakt. Niet erg chique, maar we hebben er met de kinderen veel plezier aan beleefd om het te maken ;) M'n ouders waren er erg blij mee.
     

Deel Deze Pagina